Gå til innhold

Skravletråd for oss unge med ikm uke 5. Annci89, Snuppedulla, nonnings... er det flere her?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mente du torsdag denne uken da? Jeg skal teste neste torsdag, altså den 31. Tenkte vi kunne prate sammen her inne på denne tråden. Kjekt å bli litt kjent med hverandre, og ikke minst å følge med på når de enkelte tester positivt. Hvor gammle er dere da? Planlagt?

Jeg og min kjære venter spent på resultatet etter 1. pp :)

Jeg er er 20 (blir 21 i mars da :-P hehe). Her er det veldig planlagt! Ble gravid i mai 07, men mistet den kjære lille gutten i september. Ble gravid igjen etter det i 1.pp, men mistet i uke 7 :( Så tok vi en liten pause, men nå er det prøvnings for fullt =) Er sååå spent siden jeg har blitt uplanlagt gravid (med prevensjon) og i 1.pp, så håper jeg blir det i 1.pp nå også men at den lille holder seg der i 9 mnd. Skal egentlig teste 31. men mulig jeg måå prøve litt før da hehe. Kan hende jeg hadde el litt før jeg trodde, så da kan jeg evt være litt lenger på vei også. *Håpe håpe*.

Trist at du mistet :/ Har selv mistet 1. trimester (ca uke 10-12), og det var absolutt ikke noe gøy nei.. Kan ikke forestille meg hvor fælt det må være å miste senere enn 1. trimester. Men det går nokk fint denne gangen skal du se :)

Hvilke symptomer er det du føler du har da? Jeg har ingen, bortsett fra følelsen. Er kløe et symptom som kan komme tidlig? Jeg klør over hele overkroppen. Skikkelig plagsomt!

Annonse

Kjempetrist å miste ja... Det er sånn som sitter igjen resten av livet, men man klarer å takle det bedre ettehvert heldigvis. Han ligger på en fin minnelund som jeg kan gå til de dagene som er tunge.

Jeg tror faktisk håpet er ute denne pp`n :-( Tror det er TR som er ute alt for tidlig...

Men ellers har jeg hatt følgende symptomer:

Murringer/stikkninger i korsrygg/mage som har vært veeeldig ubehagelig, og har aldri hatt det før :-S

Litt kvalme - vanskelig å holde maten nede på morgenen

Feberfølelse

Litt ømme bryst

Var de jeg kom på i farten. Bare hååper at den lille blødningen som kom(mer) nå er en festeblødning eller no :-S

Tror ikke du skal utelukke at det er festeblødning. Hatt det før? Hvis du pleier å ha regelmessig mens, hvorfor skulle den plutselig være for tidlig? Greit d kan variere litt, men så mye? En ting er å vite at der virkelig er mensen og bli skuffet, en annen ting er å ikke vite hva det er! XxX Krysser fingrene XxX

hei:)

skal teste nå 27 tror jeg...

har symptomer som

*murring å stikking i magen

*kvalm både morgen og kveld siste uken

*vondt i korsrygg

*ømme brystvorter

*økt utflod

føler på mehg at jeg kommer til og bli skuffet...

men noe jeg har lurt på lenge jenter...litt flaut og spørre men:

kan en ha eggløsning dagen etter avsluttet mens?er det noen sjans for å bli gravid i det hele da?

Da er du meg et underlig tilfelle, for noe slikt har ikke jeg hørt om vertfall. EL skjer normalt ca 14 dager før første deg av neste forventet mens. Jeg har også lest at EL kan skje 14 dager etter første dag av sist mens, men dette var visst kun hvis du har en syklus på 28 dager. Så har du en syklus på 28 dager så kan du jo følge den malen. Personlig skal jeg følge begge hvis det viser seg at jeg ikke er gravid etter denne gangen her. Da blir det prøving i 2 uker, istedet for en (følger du den om at EL skjer 2 uker etter første dag av sist mens, så er det jo EL uka før den andre). Forstår du hva jeg mener med alt dette her? Jeg er utrolig dårlig på å forklarer ser du, alle sier det =P

Du må forresten ikke glemme å si resultatet av testen på søndag, da =)

Annonse

Huff. Det var TR som kom 9 dager før den skulle (!) :-( + at jeg fikk en herlig runde med omgangsyken, så derfor alle "symptomene". Skikkelig kjipt, for har jo vanligvis heeelt regelmessig mens, men nå har den tydeligvis begynt å leve sitt eget liv...så da bomma vi jo helt på el.. men men, da sniker jeg meg over i 2.pp :-S Håper vi klarer å treffe denne gangen ;-)

Hvordan går det med dere jenter?

Hipp hurra for snuppedulla som testet positivt :-D !!

Jeg skal faktisk teste på mandag igjen jeg, selv om jeg trodde jeg hadde TR. Er en bitteliten mulighet for at det var en festeblødning! Men hvis ikke blir det bare mer prøving denne måneden!!

Halla Nonnings!! veeeenter på deg og din positive test! har ikke turt og ta flere tester enn den cb dig! synes dette er BRAAA og LITT skummelt:p hehe! Mass lykke til på mandag! du VET jeg krysser fingre for deg! gleder meg til deg og meg i byen med stygge blikk;)

Hvordan er det med dere andre da jenter? Flere som har testet positivt?

Må bli litt mer aktiv her inne på tråden våres jeg, henger litt etter :)

Gratulerer så masse med positiv test, Snuppedulla!! Heldiggrisen!

Jeg skulle hatt mensen den 31, men den har enda ikke kommet. Jeg tok en test den 30, men den var negativ. Men skal teste uke 6 også, for jeg er ikke helt overbevist om at den var rett. Skal på helsestasjonen i morgen, så tar antagelig en test da. Har på følelsen av at den kommer til å være negativ, men jaja, er bare å fortsette å prøve. Forventet jo egentlig ikke at det skulle klaffe på 1. pp. Hvor lenge prøvde du, Snuppedulla?

Ååå, du er så heldig :) Gleder meg forresten VELDIG til å høre resultatet fra testen som Nonnings skal ta på mandag, I DAG JOOO!!! Huske å skrive her med en gang!!! Håper vi begge kan fortelle om vår positive test her inne i dag, håpe håpe håpe :)

heeei! og Tuuuusen takk!!!!! Jeg sluttet på pilla 1 desember og testet positivt 31 Januar så dette gikk overraskende fort synes jeg!! krysser fingre for alle sammen!!

Fikk meld av Nonnings i stad om at testen var negativ:( MEN i februar blir det positiv, det er jeg overbevist om :) hehe

Blir spennende dette da Annci89 :-) Krysser fingrene for deg! (og ikke hør på alle de teite kommentarene i det andre innlegget...det er kun DEG og din kjæreste som vet om dere er klare for et barn!)

Jeg testet som forventet - negativt. Men er egentlig ikke så skuffet (?!) så er helt klar for å prøve på nytt. Muuulig at jeg har EL allerede på fredag, og det passer jo bra siden kjæresten kommer hjem =)

Men tror nesten jeg må ha blitt litt vel baby(p)syk for har sååå mange symptomer :-S eller kanskje jeg begynner å bli forkjølet..

Hehe, jeg vet vi er klar for det og slikt, men jeg er litt shaky ang økonomi. Hans 20 000 hver måned + div fra staten. Er det mulig liksom? Jeg har noen kroner i banken, men disse skal brukes til hus o.l, og skal være en god start for å få lån i fremtiden. Vil ikke bruke dem enda. Men..... Får snakke me NAV en dag og se det an. Er jo ikke i tvil om at det kommer til å gå fint :)

Er du forresten helt sikker på at du ikke er gravid? Jeg stoler ikke på min negative test hvertfall. Jeg kommer til å valse rundt og tro jeg er gravid helt til tr kommer. Da skal jeg ta meg en kald pils, vente til kjerringa drar igjen, og stå på! Hehe, må prøve litt hardere enn sist gang.

Nå skal jeg bestille billigtester på internett. De funker fint de, right?

Jeg tror dere kommer til å klare dere helt fint!! 20.000 burde være greit :) Og man trenger ikke bruke hele engangstønaden på utstyr heller ;) Kjempelurt å snakke med nav da =) Vær beredt! hehe

Er jo ikke 100% sikker, men tror det var TR jeg fikk 9 dager for tidlig..var litt for mye blod til å være festeblødning :-S Men hadde ikke vanlige kramper da, og den varte kortere enn vanlig...så ikke vet jeg. Tør ikke drikke el. da, for kan jo ikke være 100% sikker heller.. Men uansett så fortsetter vi prøvingen, og HVIS det skulle vise seg at jeg er lenger på vei enn jeg trodde så er jo det bare en topp bonus ;-D

Har bare godt å si om billigetester.no =) Jeg har alltid fått mine innen 2 dager! Men posten klarte også å rote bort el-testene mine to ganger! så da sendte billigetester ut til meg 3 ganger uten ekstra betaling :-D Fikk jo bare en pakke da, men likevel synes jeg det er skikkelig bra gjort av dem =) Veldig service-innstillte er de ;)

Hehe, ALLTID BEREDT!

Er merkelig, med en gang en begynner med prøving og slikt, så begynner kroppen og tulle! Selv har jeg ikke noe tro på at jeg verken kommer til å få eller tørr å drikke før, tja, en gang i år 2009 kanskje :P Tenk det, helt år (og vel så det) uten øl. Joda, kommer til å savne å ta meg en pils på terrassen om sommeren. Pleier å starte dagen med en øl om sommeren. Brød til frokost? Rar eller? Hehe, sommeren er helt spesiell :)

*Speiderhilsen til deg*

Ja, irriterende med tullete kropper altså.. :-S for min del er det egentlig veldig greit om syklusen blir kortet litt ned, har vanligvis 39 dager..men denne gangen ble det 30 dager..

Drikker egentlig skjelden jeg :-P Så det blir ikke det store savnet ;-)

Gleeeder meg til sommeren da..håper jeg har en mage jeg kan vise fram da =) Synes at magen er finest i 4.-5. måned :-P Hehe, da er den sånn pen liten størrelse ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...