Gå til innhold

Noen her fra Skedsmokorset med termin mai/juni?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!!

Jeg bor på korset:o) Og har termin 10 juni:)

Var på bim treff 16 januar, og da var vi totalt 4 herfra:)

DU får bli med på neste treff enten 1 feb (for alle gravide) eller 13 feb for mai/juni/juli mammaer.

Når har du termin da?

Hei hei:) Jeg flytter til Holt i februar, nedtellingen har begynt, hehe. Har så lyst til å gå bananas på babyutstyr-shopping, men vil vente til vi har flyttet ellers blir det bare ekstra mye å flytte på..

Har forøvrig termin 23.mai og er 29 år. Ligger et par bilder på profilen min. Får en gutt, vet du hva du får?

Tenkte å være med på neste BIM-treff. Bli med da:)

Hei.

Så artig at det er flere i området.

Det er mitt første barn, og jeg har termin 5. juni.

Jeg får dessverre ikke til å være med på BIM treff den 1. februar, da jeg jobber på dagtid. Og den 13. februar er jeg ute på reise gjennom jobben. Men kanskje det kommer flere?

Hadde vært gøy å bli kjent med flere.

Hei.

Jeg får også gutt, og har termin 5.juni.

Hvor flytter du fra?

Jeg er fra Trøndelag, og er tilflyttet pga jobb. Kjenner ikke så mange i området, så det hadde vært gøy å bli kjent med flere. Jeg er også 29 år (blir 30 i september).

Jeg får ikke vært med på de neste BIM-treffene, pga jobb. Jobber på dagtid, og den 13. februar er jeg ute på reise gjennom jobben. Men satser på at det kommer flere.

Jeg flytter fra Oslo nå, men er opprinnelig fra Tønsberg. Vi ville ha litt mer plass, har kjøpt oss et lite hus, og det får man ikke i Oslo hvis ikke man er stinn av gryn..

Jeg blir 30 år 6.juni, har bursdag på samme dag som samboern. Hvis pjokken kommer 2 uker etter termin, blir det 6.juni på han og! Hadde jo nesten vært litt morro.

Hva jobber du med da? Det kommer sikkert flere treff etterhvert ja, det har jo vært både i januar og februar nå..

Annonse

hei hei!!

Jeg bor på skedsmokorset! rettere sagt holt vestvollen.

Har termin 20 juni, og venter ei lita jente som skal hete Hedda.

Var på forrige treff i januar, et kjempe treff! gleder meg til neste 13 februar. Hyggelig at så mange som mulig kan være med! :)

Kazza78; men den knall fine gjengen vi er på vei til å bli, blir det garantert flere treff! :) heng deg på så fort du kan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...