Gå til innhold

merkelig med.abort og blødning

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har dessverre gått den lange og tunge veien til å velge å ta abort, og jeg har det ikke noe godt, som de fleste andre som velger denne utveien.

For litt over en uke siden hadde jeg kraftig brun utflod, med litt klumper i, i ett halvt døgn og igår var jeg på sykehuset for å få med.abort. Legen sjekket tilstanden og sa at vi kunne sette igang en med.abort med en gang. Jeg fikk da en pille som jeg svelget som het migefyn. Jeg fikk informasjon om at i sjeldne tilfeller kunne en vente blødning. Ca 1 døgn etter har jeg blødd store mengder friskt blod og endel klumper. Det er ikke tvil i at dette er aborten i seg selv. Imorgen skal jeg på sykehuset for å sette inn pillene i skjeden som skal utføre selve aborten ved normale tilfeller.

Hva har skjedd med meg? Var embryoet iferd med å støtes ut på forhånd? At aborten allerede var igang pga utfloden tidligere? Er det noen som har opplevd dette?

Jeg vurderer å ringe sykehuset pga blødningen, men jeg avventer litt for å se.

takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres litt ut som om du allerede var på vei til å ha en spontanabort ja... Og kanskje det var migefyn-en som dyttet det litt i gang?!

Tror jeg ville kontaktet lege, men regner med at du allerede har snakket med dem nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...