Gå til innhold

En pære.......*grååååååt!*

Anbefalte innlegg

Flere som er litt hormonelle nå eller? Snufser av absolutt ingenting. Satt og var fysen på noe, men viste ikke hva (var nok litt mindre sjarmerende gitt) Også kommer min kjære med en pære! Og det var helt perfekt!Akkuratt det jeg ville ha! Og da kom tårene....Neida er ikke hormonell nei.... haha

Fortsetter under...

He he.. Så søtt :)

Jeg har ikke merket noe sånt enda..

Men jeg husker da jeg gikk gravid med førstemann så bodde jeg hjemme til jeg var 7 mnd på vei.. Jeg var sååå sugen på sjokolade.. Men mamma nekta å kjøre å kjøpe, noe jeg forstår, siden det var midt på natta.. hehe.. Så da satt jeg meg ned og hylskreik.. hehe.. Stakkars mamma..

LOL!!

Kjenner meg virkelig igjen ja..

Jeg får raseriutbrudd for de særeste ting for tiden, og det er virkelig synd på typen min.. Han prøvde å være snill og lage god mat til meg, hvorpå jeg ble rabiat fordi det tok for lang tid.. så jeg skjelte ham ut, og så kløp jeg ham etterpå. skikkelig voksent og rasjonelt gjort føler jeg....

Og hvis noen sier noe galt, tenner jeg på sekundet og skjeller dem ut.. jeg er helt idiot for tiden.. Håper ikke jeg skal være sånn helt til jeg føder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...