Ventejenta!! Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Når kjente du noen svangerskapstegn og hvilke tegn var dette?
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Dette svangerskapet er skikkelig planlagt, så jeg er litt i tvil på om de første tegnene var innbilte eller om de faktisk var der. Først merket jeg vel ekstreme mensensmerter og var sikker på at jeg kom til å blø som aldri før (ca uke 4 og utover). Men mensen kom aldri og jeg testet positivt i uke 5. De mensenlignende smertene vedvarte, samtidig som jeg begynte å kjenne forandringer i puppene. Det var vel de første tegnene jeg merket tror jeg =) Jo.. Kvalmen og da selvsagt =/ Jeg er nå 17+5 uker på vei, magen synes, jeg kjenner liv og har begynt å få halsbrann. Både gleder og gruer meg til tiden fremover, med spark, er halsbrann og leggkramper =P
Hilde_85 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Det første jeg merka var ømme bryster. Men kjente ikke noe annet før i uke 7-8 da slo kvalmen inn!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Jeg kjente noe forandring med kroppen, at jeg var tyngre i kroppen under trening. Føltes som jeg nettopp hadde spist noe! Kjente jeg var litt øm nederst i magen, og brystene ble ømme. Hadde nettopp sluttet med p-pillene, så trodde ikke det hadde skjedd så fort. Men det hadde det gitt! Jeg var i uke 6 da jeg tok hjemmetesten, på min bursdag. Trodde jo ikke jeg var det egentlig, for trodde ikke det skulle være så "lett", men det var det denne gang! Har heldigvis sluppet unna all kvalme og slikt ubehag. Vi vet ikke kjønnet, fordi vi ville ha den spenningen. Nå er jeg i uke 34 og gleder meg sinnsykt til å få se den lille!
Løvinne77 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Dagen etter unnfangelsen sånn ca....men ante jo ikke på det tidspunktet hva det var... Hadde akkurat flyttet inn til min kjære og klagde som besatt over den harde senga hans som ga meg vondt i hele bekkenet... Jepp - bekkenløsning fra første stund Var aldeles ikke planlagt dette, så tanken på at jeg var gravid slo meg ca 2 mnd senere.... 8 dager igjen nå (Planlagt ks)
*H* Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 med en gang! uten å tenke over det. puppevondt, og de vokste noe helt grasalt. jeg blei helt satt ut jeg:P tenkte jøss hva er dette.. 5 uker senere; positiv test i hånda:P
Katharina88*Angelica08 Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Uke 14, da kom det spart innimellom og magen begynte og komme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå