mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 på ul,for å få se på nakkefolden og få vite resultate av duo testen.Gruer meg litt,blir jo ikke noe kjekt å få beskjed om at det kanskje er stor fare for å få en unge med downs,men,men ungen hadde ikke fått det mindre om jeg ikke hadde vist det. Håper på et positiv svar i morgen
Tante Bassa Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Skjønner at du gruer deg, men regner med at barnet blir elsket uansett utfall. Men hvis det viser seg at det er noe galt, er det kanskje greit å være forberedt. Jeg selv har valgt å ikke ta noen prøver. Lykke til i morra, alt er sikkert i skjønneste orden :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Takk for det Sonja S,selvfølgelig vil barnet bli elsket uansett,men grunnen til at jeg takket ja til denne duo testen,er at hvis faren er stor for at babyen har downs,så er det greti å forberede seg,finne ut av rettigheter enn har i hennhold til hjelp og støtte. Vi er fast bestemt på å ikke ta det bort uansett,for det har like mye livets rett som andre barn,men selvfølgelig ser vi at det vil kreve mye mer. Hvor langt på vei er du da?Lykke til videre i svangerskapet i alle fall
Tante Bassa Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er 20+3, har termin 10.juni. Var på ul på mandag, og alt så bra ut. Det er en gutt.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Så kjekt å høre da. Har du tenkt på navn?
Tante Bassa Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 vi driver å snakker så vidt om navn, men syns det er kjemevanskelig med guttenavn. Har to jenter på 16 og 18 som har sterke meninger når det gjelder navn. Ikke at de skal bestemme, men syns de må få være med å besteme litt.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2008 Skulle jenta mi vært med å bestemt navn,hadde vi aldri blitt enige,hun liker navn som angelica,angeli osv,jeg liker litt spesielle navn. Vil gjerne kalle den lille opp,som vi gjorde med gutten. Det er jo greit å ta dem med på høring,slik at de også føler at de er med på dette og ikke bare blir overkjørt.
Tante Bassa Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Hehe, det er ikke lett når det er så mange forskjellige meninger. Mener jeg har lest her inne før at du skal ha gutt og har funnet navn? Husker ikke hva, men mener det var et dobbeltnavn. Eller husker jeg helt feil nå?
Shabby* Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Jeg lurer veldig på hvordan det har gått med deg i dag...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. januar 2008 Hei sonja S Jeg vet ikke hva det blir enda,men jeg har et guttenavn og et jentenavn klart,så det er bare å vente på hva det er jeg bærer på inni magen min. Jenta mi spurte i går hva det ble,etter ul og jeg sa at hun måtte vente i syv uker til før hun fikk vite,men det ønsket ikke hun,vel hun har jo ikke store valget. Ja,det er dobbeltnavn jeg kommer til å sette på mitt kjære barn.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2008 Når du sendte denne,hadde jeg enda ikke vært på ul,men sendte deg jo en pm som fort jeg kom meg hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå