Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg klarer fortsatt ikke å sende pm til deg, så jeg prøver meg på å svare deg her i steden!

Når man er jurist, så har man universitetsutdannelsen, når man er advokat har man samme utdannelse, men da har man jobbet 2 år som advokatfullmektig etter studiet og hatt noen saker for retten... Så du har helt rett :)

Skjønner godt at du gleder deg til å få ut gutten din, blir jo noe helt annet når han kommer ut :) Helt enig, det er litt usikkert, så det er så utrolig deilig når man får ungen i armene og kan se selv at alt er bra :)Endelig får du treffe han som har ligget inne i deg og sparket så lenge :) Syns ikke du skal grue for operasjonen, det går helt sikkert veldig fint :) Vet de prøver å skremme mye med komplikasjoner osv, men jeg kjenner faktisk ingen som har hatt noen problemer etterpå, og jeg har snakket med ganske mange som har hatt keisersnitt :) Bare håp du står først på operasjonslista, det gjorde ikke jeg, og det var utrolig kjedelig å ligge der halve dagen og vente, hadde jo ganske bra med nerver da!

Samboeren min skal i retten på torsdag, så han jobber sent på onsdag :( Så da må jeg enten ta med meg Ulrik eller bli hjemme... Tenkte egentlig litt på å ta ham med en bitteliten tur, men får se hvordan dagen hans har vært, noen ganger er han helt kjørt klokka sju, andre ganger kan han være i full fart til klokka ni...

Uff, kjedelig at du sliter med bekkenet da, det er jo ikke noe særlig! Jobber du fortsatt eller har du gått ut i permisjon/blitt sykemeldt? Vet jeg har spurt før, men husker ikke... Ulrik er ikke i barnehagen på torsdager, så hvis du har lyst kunne vi jo tatt en matbit eller noe da? Eller en annen dag, jeg sitter hjemme og jobber med oppgaven min, men må jo ha en pause iblant :) Husker ikke hvor du bor, men kan sikkert svinge innom og ta deg med :)

Jeg begynner å jobbe til sommeren.. Eller, egentlig våren, jeg får jobbe i firmaet der samboeren jobber med en gang jeg leverer oppgaven jeg skriver på nå, så da jobber jeg der mens jeg søker andre steder, har mest lyst på noe i det offentlige... Men veldig deilig at jeg har en jobb å gå til med en gang! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136619914-unca/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :-) Jeg svarer deg her nå, også håper vi at vi får det bedre til neste gang! Hehe. Jeg får pm'er av andre, så det er noe rart som skjer her altså. Nå skal jeg snart av gårde fordi jeg skal hente foreldrene mine på flyplassen, og har endel å gjøre først. Så derfor skriver jeg litt kort nå. På dagen i morgen kommer ei venninne på besøk med sin lille gutt som er en måned, men ellers passer det stort sett :-) Håper du får kommet en tur i kveld, og at Ulrik kanskje bare kunne sovnet i vognen sin på Riis. Det hadde vært bra! Men man vet jo aldri helt med de små. Se an dagsformen, det hadde vært koselig ihvertfall :-)

Jeg vil gjerne finne på noe en dag, trenger egentlig å gå litt, så jeg blir gjerne med på trilletur en dag! Nå må jeg forte meg litt, vi snakkes senere :-)

PS: Supert at du allerede er sikret jobb! Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136619914-unca/#findComment-136625330
Del på andre sider

Så rart, får fortsatt ikke sendt til deg! Mystisk..Vi fikk dessverre ikke kommet igår, Ulrik er syk igjen... Er jo sånn når de begynner i barnehagen, men nå er jeg litt bekymret, han har hostet lenge, og nå er det sånn at han ligger våken, og nesten ikke får puste... også piper det skikkelig når han puster inn, gisper etter luft høres det ut som :( Fikk astmaspray hos legen, men hjelper ikke noe, så skal ned senere idag igjen... Tror jeg er legenes mareritt, maser i ett kjør! Men, men , bare lillegutten min blir bra så er jeg fornøyd :)

Trilletur en dag høres veldig hyggelig ut! :) Bare si ifra når det passer :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136619914-unca/#findComment-136635167
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...