Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Skal dit i neste uke. er da 10 + 2....
Shabby* Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg tror det er for tidlig å ta duotest i uke 10+2 fordi fosteret må være minst 5 cm fra rumpa til hode, men det avgjør jo legen din. Ellers har jeg tatt duotest i dag (er 12+1) og fikk utvendig ul. Alt var heldigvis bra! Lykke til uansett når du tar testen.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Takk for svar....rart at jeg har fått innkalling til ullevål hvis det er for tidlig....Skal ringe og forhøre meg jeg. Flott at alt gikk fint for deg i dag....lykke til:)
sekstisjuer Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Ut ifra menstermin var jeg på ul (duotesten) i uke 11+5, men etter ul i uke 18 ble terminen forskøvet med noen dager, så ut i fra den var jeg i uke10 +6 på den første ul. Hadde utvendig ultralyd, og den var ikke spesielt god, hun som tok den var veldig hardhendt. Ellers så det greit ut på ul.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Han begynte med utvendig ul,men fikk ikke skikkelig tak på nakkefolden,noe han sa var posistivt,for da var den nok ikke stor,så han gikk over til invendig for å se skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå