Suretær Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hallo!! Skal du snart igang med nytt AIH forsøk? Vi tar også et til mens vi venter på å komme inn på riksen til IVF. Det var legen som foreslo dette, da han vil prøve å stimulere på en annen måte enn sist. Må først få svar på livmorhalsprøvene, men er optimistisk. Må bare være det.. Regner med at neste AIH forsøk blir omtrent samtidig med deg siden du har IKM idag. Skal vi følges? Klem
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Følges gjerne jeg vettu Ja, forventet ikm var i alle fall idag, men har ikke sett snurten av noe som helst i trusa idag Hehe... Har masse mensmurringer, men det er jo ikke unormalt før ikm likevel
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Heier på dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
prøver28 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hei Jeg vil også følge med dere=). Begynte på pergo 22. jan. Ultralyd i dag. Regner med inseminasjon i slutten av uken. Hvor langt er dere? klem
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 prøver28: du er allerede godt igang igjen du jo Håper at den utblokkingen gjorde susen for dere Venter fortsatt på TR jeg... Begynner å revurdere hele AIH-greia nå... Må ta en prat med mannen i ettermiddag.
lana<3 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Turbo skulle ikke du ta en test idag??? Eller vil du vente litt lenger på tr?? Pleier ikke tr være ganske på dagen hos deg da?? Har du noen symptomer???
prøver28 Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Hei turbotrollet Hva mener du med å revurdere AIH? Har du ikke fått mensen enda? ventet ikke du den den 22 jan? du er noen dager over nå, kanskje en test er på sin plass?=) Kjempe spennende. Håper du ikke får TR på 9 mndr=) Klem
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Testet negativt på søndag. Men VET jeg har hatt eggløsning fordi tempen har gått opp. Hatt ømme pupper i nesten 3 uker nå og MASSE mensmurringer- ikke konstant, men til og fra. Er bombesikker på at den kommer hver dag, men nei da. Ja, har kontaktet Riksen ang IVF. Tror ikke jeg orker en runde til med AIH. Har ikke tro på at det kommer til å funke når det ikke funket sist og har heller ikke funket på de 18 mnd vi har vært prøvere. Så er overbevist om at det er befruktning som ikke skjer i denne dumme kroppen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå