Gå til innhold

er det noen som har blødd mye i savngerskapet sitt??


*gullungen med okt spire*

Anbefalte innlegg

sitter å håper på at jeg ikke har mistet men er nokk stor sansynlighet..begynte å blø i dag med masse slim,har fortsatt masse symptomer men er vel bare jeg som klamrer meg fast til håpet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg, men jeg kjenner en som fossblødde en liten periode.

Hun ble hentet av sykebil og sendt rett på ultralyd.

I dag er jenten 4 år gammel og alt annet enn død.

 

Det kan gå bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, ikke i dette svangerskapet men forrige, bloedde kraftig i uke 5, og kjoerte meg selv (med triple bind) til et sted hvor det gikk an aa faa UL umiddelbart. Der sa man er fin graviditet, som bare var kommet til uke 5. UL to uker etter, da saa man hjertet slaa. I dag er "Pippi Langstroempe" 3,5 aar.

 

Det kan altsaa veldig fint gaa bra, bloedninger i svangerskapet er mye mer vanlig enn det man skulle tro.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stockholms tjej

hej hej jeg er i uke 10 nu og har hatt 3 store blødninger i dette svangerskapet...så de betyder ikke at du har mist det,har du ikke vart hos legen?håper alt går greit med dig=) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper på flere savar jeg skreiv så seint i går..håper noen andre har liknende meninger eller har vert borti det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!! Jeg har blødd ganske mye i dette svangerskapet. Alt fra spotting til å blø gjennom klærne før man rekker å reise seg fra stolen.Hadde et par større blødninger, og har vært en del ut og inn til kontroll på sykehuset.( Har hatt 2 MA og en SA mellom våre to første barn, så jeg vet hvordan det der kan være også.)Blødningene ga seg i slutten av november, er 24+6 uker på vei i dag! Alt ser ut til å være helt i orden med poden, og jeg kjenner masse aktivitet hver dag. Dette er vårt 3 barn og jeg gleder meg masse. Ønsker dere alle masse lykke til videre=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...