Gå til innhold

Innsetting på fredag allerede-hurra...................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte St.Olavs siden de ikke ringte meg igår, og de hadde nok glemt meg litt ja. Hadde UL igår for å sjekke follikleneog slimhinna.

Og det blir innsetting allerede på fredag:o)- hurra ble så glad at sykepleieren måtte le av meg- tjo hooo.

Så nå har vi bestilt togbilletter-svinedyrt 3000,- kr t/r- og hotell.

Å dette blir såå spennende!!

Hvordan gjør dere det forresten det med trening i rugetida. Spiller litt innebandy men er usikker på om jeg tør i rugetida??

Glad klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Da har du en spennende tid fremover. Man må være frempå selv. Det har jeg lært i denne prosessen. Fryseforsøk?

Nå kan jeg endelig sette i gang med fryseforsøk også. Starter med Provera i kveld, siden jeg ikke har mens av meg selv.

Jeg ble anbefalt å ikke gå på aerobic ol. med hopping. Spinning har også noen nevnt. Jeg tok det selv med ro i de to ukene. Bare noen gåturer.

Lykke til da, finetine!

Skrevet

Jepp dette er fryseforsøk nr 3 :o), totalt er det min 5 insetting.

Helt enig i at man må være frempå,ellers risikerer man faktisk å bli glemt. Man får heller være høflig masete hihi.........

Så spennende 74skytte for deg også. Er det ditt første fryseforsøk?

Alltid godt å være igang,uansett hvor man er i prosessen fordi da er man ihvertfall igang:o)!

Høres lurt ut å bare gå turer,da holder jeg meg til det. Ganske høyt tempo i innebandy..............

Lykke til du også:o)!!

Skrevet

Det lønner seg å mase litt :o)

Lykke til med fryseforsøket! Håper du får gullegget nå :o)

Skrevet

Sååå spennende.. jeg krysser alt for deg denne gangen!!!!!!!! 2008 er året vårt .o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...