Ludviginne - mamma!! Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Noen andre som har hatt/skal ha uttak denne uka?
Nita68 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hei. Jeg tok ut 15 egg i går (tirsdag 22.01) Fikk beskjed i dag at 7 av de var modne og av de er 5 befruktet. Skal tilbake for innsetting i morgen. Ekstremt spent...
skifer Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg hadde uttak mandag,og innsetting i dag Ruger på 2 gullegg Lykke til dere andre..
Ludviginne - mamma!! Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg tok også ut 15 i går. Telefon i dag, 12 var brukbar, så blir innsetting i morgen. Krysser alt vi har!!!!
twinanne Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Lykke til jenter med rugingen, dette går jo bra for dere. Jeg ville bare ønske dere lykke til og fortelle at jeg har vært her og snoket, min uke for uttak er til uken. Var spent på hvordan det gikk for dere :-)
Hormona med mai-prins Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har ikke hatt uttak nå, men skal i gang med fryseforsøk. skal sette inn egg i morgen. Dette blir 5. innsettingen vår. Ønsker alle lykke til!
Nita68 Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Ønsker dere alle "uke 4 astronautene" lykke til!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Hei ) Jeg skal ha uttak på lørdag og forhåpentligvis innsetting på mandag. UL i dag viste fem kjempefine follikler samt en til som er på vei, så dette virker lovende ) I morgen er siste dag med sprøyter - det skal bli deilig med en sprøytefri dag ) Lykke til da, jenter!!! Her skal det bare være positive tester fremover )
Ludviginne - mamma!! Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2008 Da er jeg ruger Rart å tenke på, men jeg klarer faktisk å ikke tenke så mye på det. 3 egg på frys, håper det ikke blir bruk for de.
Nita68 Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Da har også jeg blitt ruger, har i grunn ikke forstått det uttrykket før, men gjør det til gangs nå. Vareopptellingen viste: ett befruktet egg hadde delt seg fem ganger, nr to fire ganger. Begge er satt tilbake. To egg som har delt seg to ganger er på frys. Fikk beskjed av sykesøster å ta det med ro noen dager... akkurat som om jeg har lyst til å løpe maraton. Eggstokkene kjennes ut som om noen har forsøkt å lage eggehakk av de. Og det er vel presis det de har... Lykke til alle uke 4 (og selvfølgelig alle andre uke x) pilotene! Nå skal kveldens stikkpille tas.
skifer Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Grattis til dere nye rugere I dag er jeg på rugedag 3,og endelig litt mindre luft i magen. Er helt utrolig distrè om dagen,litt trøtt,og ømme pupper har jeg og fått,men det er vel progesterontilskuddet som gjør,tar cyclogest vagiatorer. Har hatt en del murringer i dag,nesten kjent ut som sammentrekninger, noen av dere andre som har opplevd det ? Lykke til videre:)
Ludviginne - mamma!! Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er bare på første rugedag da, men går som en "nyoperert". Litt vondt i magen, knip lissom, så klarer ikke helt å strekke meg ut. Håper det ikke er noe som ødelegger. Klarer faktisk å koble av en del også, helt til venninner sender melding og spør om jeg klarer å koble av Lykke til videre alle sammen!!!
skifer Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Jeg hadde og mageknipvondt først..masse luft..de sa det var normalt på klinikken å ha det sånn,så sant du ikke får ekstremt vondt,feber e.l Jeg er mye bedre nå,blir nok bedre for deg etterhvert og..
Ludviginne - mamma!! Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. januar 2008 Hepp, hepp! I dag er formen fin! Vært ute og gått tur, og fått ryddet en del, så klarer godt å koble av. Noen som vet ang rugedager? Er innsettingsdagen dag 1? Eller dagen etter?
Nita68 Skrevet 26. januar 2008 #15 Skrevet 26. januar 2008 Hei Ludviginne! Jeg merker også en stor forandring i dag. Er fortsatt litt støl i eggstokken, men stor forrskjel fra i går. Jeg har lest at man regner dagen etter innsetting som rugedag 1. Er selv da på rugedag 2...
skifer Skrevet 26. januar 2008 #16 Skrevet 26. januar 2008 Jeg satte inn klokka åtte om morgen og regner den dagen som rugedag 1,jeg ruget jo hele den dagen fra tidlig morgen..
skifer Skrevet 26. januar 2008 #17 Skrevet 26. januar 2008 Glemte å legge til at jeg da er på rugedag4 i dag ,etter min beregning..
Nita68 Skrevet 27. januar 2008 #18 Skrevet 27. januar 2008 Hei Skifer. Jeg syntes også det er logisk å regne fra innsettings datoen. Da er også jeg på rugedag 4... Er nesten blitt mitt gamle jeg igjen, men har litt mensen murringer innimellom. Og så gjesper jeg hele tiden...
Daisygirl Skrevet 28. januar 2008 #19 Skrevet 28. januar 2008 Hei alle dere andre uke 4'ere! Vi hadde uttak 22, fikk ut 9 egg. 7 ble befruktet og 6 levde den 24. Satte inn 2 embryo 24 januar. Føler at jeg har vært helt avslappet i hele prosessen, og har heller ikke sagt så veldig mye til omgangskrets. Dette er første forsøk og jeg har ikke hatt noen plager hverken med sprøyter eller annet. Bare merkbart myyye trøttere!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 28. januar 2008 Hvordan går det med dere? Jeg er overrasket over meg selv, at jeg klarer å koble av så mye. Litt bekymret, da jeg ikke merker noe til noen bivirkninger... Enn dere? Kjenner dere noe?
Nita68 Skrevet 28. januar 2008 #21 Skrevet 28. januar 2008 For min del merker jeg at jeg gjesper masse, men elles lever jeg som normalt... Var tilbake på jobb i dag etter forrige ukes sykemelding. Det var ganske deilig å få litt annet å tenke på. Jeg har fortalt det til ganske mange, så det er mange som følger med.
skifer Skrevet 29. januar 2008 #22 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er trøtt,og har veldig store og ømme pupper.. Det stikker en del i livmoren i dag i sidene og ned i lysken, Er på rugedag 7. Hadde en del murringer i begynnelsen,men nå er de erstattet av de stikkingene som kommer og går,er litt svimete og hormonell også,og korsryggen har vært vond ett par tre dager .. Er mitt første forsøk,så aner jo ikke hvordan det skal kjennes.. Men regner med at det er progesteronen som gir det meste av dette.
Ludviginne - mamma!! Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 1. februar 2008 Hvordan går det med dere? Jeg begynner å bli litt utålmodig jeg...
Daisygirl Skrevet 3. februar 2008 #24 Skrevet 3. februar 2008 Flere som begynner å bli utålmodig ja.... Rugedag 10 idag og ifølge papirene fra klinikken skal man ved mislykket forsøk få blødninger 3-4 dager før testdag. Siden vår testdag er førstkommende torsdag vil det si at enten idag eller imorgen er det dooms-day.... Skulle gjerne kunnet sett litt frem i tid altså. Enn dere andre?
skifer Skrevet 3. februar 2008 #25 Skrevet 3. februar 2008 Rugedag 12. Ingen tante men progesterontilskuddet kan jo utsette tantebesøket .. Fikk neg. hjemmetest i dag..møkkadag m.a.o. Håper det bare var for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå