Gå til innhold

Spark!

Anbefalte innlegg

Vil bare fortelle en liten koselig historie om hva som skjedde i går kveld.

Har ventet lenge på å kunne kjenne bevegelse i magen, og den siste uka har jeg kjent at det har skjedd en del der nede når jeg har lagt meg. Søndag kveld kjente jeg de første ordentlige sparkene. Har en samboer som utolmodig har mast om bevegelsene også kan kjennes utenpå.

I går etter at vi hadde lagt oss tok det ikke lang tid før det kom et ordentlig spark, og jeg kom med et lite "oj". Samboeren min var da rask med å legge en hånd på magen min. Måtte vise han hvor jeg hadde kjent sparket, men da jeg prøvde å si noe mer til han, så fikk jeg streng beskjed om at han var opptatt. Vi lå slik helt stille et par minutter før det igjen kom et ordentlig spark og jeg fikk to spørrende øyne på meg, før jeg fikk spørsmålet: "Var det deg?". Han gjorde ganske så store øyne da jeg kunne fortelle at det var et spark. Endelig fikk han også kjenne at det lever noe der inne.

Etterpå la han kaninen han kjøpte her i helga mens jeg var på jobb på magen min. Den spiller visst nattasangen som foreldrene hans sang for han da han var liten. "For nå var det sovetid for den lille!", fikk jeg beskjed om... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136619091-spark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...