Gå til innhold

Gravid under amming ?

adaluna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har blitt gravide mens de har ammet ? Har en gutt på 11 mndr som ammes 3 ganger per dag. Har ikke fått mensen tilbake. Men vi vil så gjerne ha to tette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt gravid under amming (2 ganger om dagen)....men så har jeg også fått igjen mensen.

Kan dessverre ikke svare bedre enn det....

Skrevet

Eldstejenta ble fullammet da jeg ble gravid da hun var 6 måneder gammel! Jeg fikk tilbake mensen da hun var 3 mnd, men det skyldes kanskje at hun sov sammenhengende i 9-11 timer uten pupp hver natt fra hun var 7-8 uker gammel? (deilig for mor :-)). Lykke til!

Skrevet

jepp!! men mensen hadde jo kommet tilbake da, ble gravid når gutten min var seks mnd, og jeg full ammet...

Skrevet

har fullammet hele veien,fekk mensen tilbake 8 uker etter fødselen...ble gravid da jenta var 10 mnd...da ammet eg henne fleire ganger om dagen:) fullt mulig:)

Skrevet

Hei!

Jeg fullammet til gutten var 6 mnd og fikk tilbake mensen når han var 5,5 måneder tror jeg. Ammet fortsatt når jeg ble gravid når han var 8 måneder. Men vi prøvde et par-tre måneder, og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte eggløsningstest. For mensen var ikke reglemessig :-) Hadde vi tatt en slik test vil jeg tro at vi hadde "fått det til" raskere ;-) Lykke til!!!!

Skrevet

Fullammet og ble gravid etter tre mnd. på første eggløsning. Fant ut at jeg var gravid først da magen begynte å vokse :o)

Trodde bare det var kroppen som ikke var helt i orden etter fødselen, og ikke gravidsymptomer. Måtte på UL for å fastslå termin. Da var jeg 12 uker på vei, og fullammet fremdeles...

Så ikke føl deg for trygg ;p

Skrevet

Ja da, oppdaget at jeg var gravid da jente nr 2 var 10 1/2 mnd, hadde ikke fått tilbake mensen, men sluttet å nattamme da. Og da var jeg 10 uker på vei.

Så her blir det to tette og ei på nesten 5.

Skrevet

jeg ble gravid under amming... sukk... her blir det 15,5 mnd mellom de...

Skrevet

heisann.

ingen problem her jaffal,fikk mensen naar tulla mi var ca 3 mnd,fullammet hele tiden,ble gravid naar hun var 4 mnd,hun er naa 8 mnd og jeg venter gutt i juli,13 mnd i mellom..har kuttet ned dag ammingen naa til morgen og kveld og natt..

Maa nok vente til mensen kommer,lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...