Gå til innhold

Kan jeg være gravid igjen?Eller rester etter abort....Andre som har hatt hcg lenge etter SA??????

Brumm

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Samme innlegg som ass.befr.

Ikke vært her på lenge nå, hatt en lang pause. Jeg har hatt 10forsøk, hvor 5av de har vært avbrutt. Hadde de 4første i Danmark og så siste på Hausken. Da det ikke gikk, hadde jeg lap og hysteroskopi. Før jul ble jeg lei av å vente på mensen, og tok en graviditetstest som var klar positiv!!! Jeg holdt på å besvime. Vi hadde klart dett selv, rett etter jeg hadde hatt lap. Jeg var i lykkerus, etter 4 år med prøving. Men gleden var kortvarig og en uke etter aborterer jeg...snufs. Det er nå snart 5uker siden jeg begynte å blø. Hcg var første gang på 230, så 250 og så gikk den ned til 75. Den 2januar var den på 75. For morroskyld tok jeg en hjemmetest igår som var v e l d i g svak pos. Men trodde ikke mine egne øyne, og lurer på om noe kan henge igjen fra sist? Legen mente det ikke kunne være hcg der etter 3uker... Tok hcg idag og den var på 13..... Ble jo ikke noe klokere....

Noen med liknende erfaringer???? Jeg vil så sårt bli gravid.... Er jo fantastisk at jeg kan se en pos test etter alle de årene, så lapen må jo ha gjort noe. Skal ta en hcg etter 2 dager for å se etter en stigning.. Men jeg vil jo vite nå..... Egget kan jo evt bare ha blitt befruktet og så sluppet igjen også....... Dette er vanskelig.....

Hvordan er det med dere gamle travere? Håper flere har fått pos tester her, av dere alle sammen:o)

Klem

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Svarte deg inne på ass.befruktning jeg da. OG nei det er veldig lite liv her inne. Synd egentlig, hmmm...

Hadde selvfølgelig håpet at du skulle få positive svar på blodprøven :-(

Får håpe du kan komme inn hit igjen snart med gladnyheter!

KLÆM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...