Gå til innhold

FRUSTRERT!!!!!!!


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Fanken ass, ble 100%sykemeldt fra lærling jobben min fordi sjefen ikke klarte å tilrettelegge for meg. (to brukere jeg ikke kunne ta) Så det var enten 100% sykemelding eller tre dager i uke på psykiatrisk dagsenter. Jeg føler meg absolutt ikke i form (mentalt) til å være på psykiatrisk dagsenter for tiden. Så jeg kontaktet litt arbeider-forbundet(er det det de heter?) og fikk vite hva jeg skulle gjøre. Jeg fikk beskjed om å kontakte verneombudet på arb.plassen min, det gjorde jeg pr sms (hun var på møte) men innen hun var klar til å snakke med meg var jeg blitt sykemeldt av legen min.

Nå har verneombudet tatt kontakt med min sjef, som igjen har tatt kontakt med lærling-"sjefen" i min kommune og de har satt et møte på fredag som jeg må stille på. Helt greit det, men hva skal liksom være forskjellen fra da til nå?? Kan de ikke bare lavær da?? Lurer på hva som skal skje fremover, har en bi-jobb som jeg har tatt på meg i februar (noen dager) for dette er en jobb jeg ikke trenger tilrettelagt, og dette er en jobb som ikke innebærer fysisk tungt arbeid (som er grunnen til at jeg er sykemeldt fra den første)

AAAARRRRGGG!!!!! Jeg gruer meg...

Måtte bare få det ut et sted....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette ordner seg sikkert. De er pliktet å tilrettelegge og du må bare stå på ditt i forhold til hva som er forsvarlig for deg og ikke. Og ikke minst hva du tror du klarer. Du er jo 100% sykemeldt nå uansett, men de kan kanskje finne noe som gjør at du føler deg mer komfortabel når du blir friskmeldt igjen.

 

Lykke til!

 

Trøsteklem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk=)

Ja jeg er sykemeldt nå fram til 1/2 men legen vil sykemelde meg videre til jeg er fullgått 12 uker, og det er i slutten på februar. Når jeg kommer tilbake så har jeg sagt jeg kan gå inn i vanlig arbeid igjen så langt jeg klarer det, men har fått beskjed med legen om ikke noe løfting frem til uke 12!!

Ja skal bli greit å være ferdig med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...