Gå til innhold

Hva synes dere om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rolf Hugo?

Blir da Rolf etter farfar og Hugo etter morfar. Synes det er så koselig med oppkalling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke pent! Hjemme hos oss har vi pleid å vitse med at ungen skal hete Ulf Hugo... Rolf Hugo var jo ikke langt unna.... Nøy dere med ett av to!

Skrevet

Enig i at det er koselig med oppkalling, men dette ble en uheldig kombinasjon synes jeg.

Skrevet

Huff da! Dette er to navn jeg absolutt ikke liker. Men det er jo dere som skal like dem, da.

Skrevet

Hei

Synes Hugo er veldig pent, men liker definitivt ikke Rolf. Helt enig i at det er koselig med oppkalling, men et sted går vel grensen...Synes heller ikke at navnene passer sammen. Barnet skal vel bære farfars etternavn, så kan han vel få morfars navn uten at farfar trenger å bli sur for det. Det er jo først og fremst etternavnet som vitner om slektstilhørighet.

Skrevet

Jeg tror det er noen år til Rolf blir på moten igjen (håper ihvertfall det), synes dessuten ikke det var noen bra kombinasjon.

Du kan jo kalle opp bestefedrene ved å bruke samme forbokstav, eller noe som ligner. Uten at jeg kommer på noe i farta :o)

Skrevet

Liker det ikke. Får ikke assosiasjoner til en som er snill. Kanskje navnene går hver for seg, men ikke sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...