Gå til innhold

Dere på redutil va spiser dere hver dag å hvor mye er vekt tapet i uken


2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frokost: 1 knekkebrød

Lunsj: 1 knekkebrød eller 1 skive

Ettermiddag: 2 knekkebrød

Middag/kvelds: vanlig middag som resten av familien men liten porsjon med masse gr.saker

 

Spiser ca 2 frukter og litt rå gr.saker i løpet av dagen også. Drikker litt for lite vann og litt for mye pepsi max.

Vekttapet vet du jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Frokost: 2 skiver m/ kalkunpålegg (Men om jeg er mer sulten spiser jeg mer til frokost. Jeg er ikke så streng med meg selv så tidlig på morgenen, bedre spise som en konge til frokost enn til middag er min filosofi. Og så lenge maten er sunn, det er det viktigste.)

Lunsj: Samme som frokost, men slenger gjerne på en frukt

Middag: Sunn, god normalkost men i moderate mengder.

 

Fyller på med frukt og grønt i løpet av dagen om jeg skulle bli for sulten. Drikker ca 3 liter vann om dagen, pluss at jeg sikkert drikker for mye kaffe;)

 

Vekttap? Ja, tror vel det er sånn ca en 500 gr til en kg i uka. Har enda til gode å gå ned mer enn en kg i uka, og nå tror jeg det ikke kommer til å skje heller, men det er helt greit;)

 

Legger også til at jeg kutta alt, og absolutt alt av søt smak de første 6 ukene, men etter det har jeg valgt å kose meg med bittelitt god mat, drikke el snop innimellom. Men da er det viktig å understreke at jeg velger meg ut en av tingene å kose meg med, aldri alle tre på en kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg spiser for lite.. huff, men har ikke lyst på noe liksom, får i meg en youghurt om dagen, thats it.. så kanskje det har noe å si at jeg ikke har gått ned den siste uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...