Mammafugl Skrevet 24. januar 2008 #26 Skrevet 24. januar 2008 Hei! Du er en fornuftig stemme i denne galskapen. Tror jeg gjør som "håper mye" og bare melder meg ut av hele greia snart. Det er altfor mye mobbing og hetsing her inne. Jeg er en voksen dame og ble ferdig med slikt tull da jeg var ferdig på gymnaset. Men det hadde vært fint å hatt et forum der en kunne diskutere graviditet uten alt dette tullet. Jeg er førstegangs selv og har masse tanker og spørsmål. Du skriver at du har funnet andre sider der en kan diskutere konstruktivt - hvor da?
maria isabell Skrevet 24. januar 2008 #27 Skrevet 24. januar 2008 til +++anonym+++send meg en pm da viss du vil:) lykke til med graviditeten...
=)mamsen=) Skrevet 24. januar 2008 #28 Skrevet 24. januar 2008 Noen gir seg visst aldri. Huff oppgitt!
Kuredu Skrevet 24. januar 2008 #29 Skrevet 24. januar 2008 Nå har ikke jeg lest alt som er skrevet over her - men er selv plaget med voldsom kvalme. Var hos fastlegen min i dag og spurte om jeg kunne ta noe kvalmestillende, noe hun svarte blankt nei på. Verken afipran eller postafen fikk jeg lov til å ta. Anbefalte salte kjeks og tynn te. Får leve med kvalmen en stund til......
bratt Skrevet 24. januar 2008 #30 Skrevet 24. januar 2008 det er ganske utrolig at vi får så forskjellige beskjeder av leger, gynekologer og jordmødre. Men det besviser bare det jeg sa tidliger at de har samme utdannelse alle leger, men her kommer den induvidelle svar. Så det er litt opp til hver enkelt hva du ønsker og hvem du skal høre på. Jeg forstår at alle høre på sin lege, men jeg va som sagt ubrukelig og fikk valget om innleggelse eller prostafen, og er glad for den hjelpen jeg har fått der. Men det er om du klarer deg gjennom den første harde perioden uten noe, og klare deg på tørr kjeks osv, så er jo det det beste. Men for meg så var det ikke et allternativ, og jeg prøvde i 3 uker før jeg måtte gjør noe. Men som sagt, alle gir råd her ut i fra sin egen erfring og etter sitt møte med helsevesenet, og da er det opp som leser dette og gjør våres egne erfaringer og kanskje ha litt mer sprøsmål når vi møter legen neste gang, som da kanskje kan forklart litt nærmer hvorfor hun/han ikke ønsket å gi deg prostafen? Hva begrunnelse de gir deg osv. Kunne vært spennende å hørt litt hvorfor de mener det de mener. Lykke til iallfall, det er ikke lett men klarer du deg uten noe, er du kjempe flink:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå