Gå til innhold

OTH eller Quinny Speedi??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke særlig erfaring selv, men har bare hørt positive ting om OTH, alle som har hatt den skryter av den.. Har hørt noen si at Quinnyen er litt ustabil.. men vet som sagt ikke..

OTH'en er kjempefin da :- ) skal ha meg en sånn selv :-)

Desidert OTH!!!! Har hatt begge deler selv, og oth er i en heeeeelt annen klasse. Fantastisk kjørecomfort for både barn og voksen. Anbefales på det sterkeste.

Quinny speedi er den verste drittvogna jeg noen gang har vært borti, gidder ikke å skrive alt her men har svart på andre innlegg om speedi lenger ned her så bare let litt bakover så finner du dem. Flere andre med samme erfaring som meg.

Annonse

Gjest anouschka with Love

OTH OTH OTH!!! :)

Fikk vår i posten i dag. Har ingen personlige erfaringer annet enn hva jeg har hørt fra andre ennå, men en ting skal være sikkert: DEN ER SINNSYKT KUL!!

Quinny har vi hatt i 4 måneder. Solgte den nå. Har erfaring med bagdelen. Negative er at den er litt for lett så den kan tippe om man ikke er vandt til den. Fin vogn men ikke i samme klasse som OTH. Den er kraftigere bygget. Man kan SE at den er mer solid.

Her er det bare OTH for alle penga ;)

De selger svarte OTH på tilbud på babyjungle.nl nå, den er mye billigere enn på butikkene her. Men det er bare for en periode, vet ikke når de setter den til full pris igjen.

www.biteringen.no har også tilbud på noen av fargene/modellene med jevne mellomrom, han annonserer dem på finn.no

Om noen kan handle for deg i USA er det desidert det billigste alternativet.

Ellers så skal den være litt billigere i Sverige ja, men hvor mye vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...