Gå til innhold

Hva syntes dere om serien "unge mødre" da?

Veronica,Victor&Adelina<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er veldig rett frem jeg! Jentene tenker ikke over at de er på tv virker det som, og jeg tror det gir et veldig reelt syn på hvordan de er.

Som malin fra verdal: når hun mista ned kartongen med melk så sa hun faan! (hvem hadde ikke gjort det) Noen serier hadde kanskje romantisert dette med å være mamma, men synes ikke denne gjør det.

Min kjære ble iallefall veldig imponert over kommentaren om at det ble ikke løst å stort "der nede" etter fødsel. Riktignok bare trøndere som kan si det slik da:p

Line fortalte at fødsel er vondt! Bra! Det vet vi alle...

Synes serien er fin jeg:) Og synes ikke den gir så mye værre inntrykk av unge mødre enn om serien hadde vært om voksne mødre:)

Men litt korte episoder da:s

Ble langt men:p

Skrevet

Enkelte av de i serien er her inne, så ikke si hva man mener om enkelt personer er så dumt. ikke at jeg har vonde tanker om noen av de.

Er god underholdning ,, gleder meg alltids til tirsdagene hehe, god tv-kveld i forhold til alt anna drit de sender resterende dagene..

men direkteheten og ærligheten er bare bra synes eg.

enig i korte episoder.. trodde det skulle vere en time jeg.. og pausen FEM putter inn gjør den ikke lenger akkurat

Skrevet

helt greit, men må si jeg blei litt flau på noen av de sine vegne...

Skrevet

Har aldri sett det, og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller. Etter å ha hørt sitater fra serien så har jeg fått et dårlig inntrykk av disse unge reality mammaene. Er ikke helt stødig på hvordan sitaten var sånn helt nøyaktig, men noe med at når denne jenta så eldre mødre (40-års alderen kanskje), så tenkte hun stakkars baby. Den er litt drøy, synes jeg. Etter å ha lest andres meninger om serien inne på snartmamma.com, har jeg rett og slett fått avsmak. MEN, alt kan virke litt forvrengt på TV, og jeg er ganske sikker på at disse unge mammaene er gode mammaer. Alder har ikke så mye å si. Alle kan være rare, teite, barnslige osv. uansett alder. Å få et barn i en alder av 40 gjør deg ikke til en god mor, og det å få barn som 15-åring gjør det ikke til en dårlig mor. P-E-R-S-O-N-L-I-G-H-E-T sier jeg bare. Går ikke an å dømme etter alder. Så sånn er det :)

Skrevet

Kommer kanalen på TvNorge etterhvert?* Noen som vet? Har ikke FEM... Æsj..

Skrevet

jeg vil ikke tror det med du kan se det på nett tv innpå siden..

Skrevet

synes serien var veldig grei, men synes også et slikt program reflekterer de personene som er med. er ikke hvem som helst som stiller opp i slike settinger. men det står stor respekt av det, all ære til de som er med, synes de har gjort en god jobb sålangt!

synes de aller fleste virker som gode mødre.

dette med at unge mødre fester som det klart er lagt opp til i denne serien etter klippene jeg har sett, synes jeg faktisk bare er rett å rimelig. når man faktisk er så ung når man blir mamma har man gjerne et ekstra stort behov for å sosialisere seg med andre jevnaldrende, nettopp fordi man blir så fort voksen ved å få et barn.

mange av kommentarene i serien som folk henger seg opp i viser jo bare at det nettopp er unge personer som er med i serien, ikke nødvendigvis at de blir dårlige mødre av den del. man modnes mer med alderen, og selv om man synes og faktisk er moden for sin egen alder, vil man alltid kunne se tilbake om et par år frem i tid å faktisk se at "ting jeg sa det hadde jeg aldri sagt nå.. ."

synes ikke det gjør verken serien eller personene i den bedre eller dårligere mennesker. synes bare de har gjort en fin jobb å faktisk stille opp i en sånn serie! jeg gleder meg til å bli mamma i mai!!

Skrevet

Er selv med i serien og ting blir litt verngt på tv, men det meste er realt. Synes programet ble bra,bedre en jeg trodde:P Men jah det kommer til sommern på tvnorge.. Og du kan se det på www.FEM.no men da koster det penger:s

Skrevet

etter å ha sett dagens episode må jeg bare si nok en gang at jeg synes det er et bra program! kjempeflott at dere stiller opp!

Skrevet

Nå er jeg blitt så nysgjerrig at jeg opprettet en konto for å kunne se programmet på nettet. Veldig spent!

Skrevet

Næmen, det var jo gøy jo! Synes ikke disse mødrene var noe dårlig eksempel for andre unge mødre i hele tatt (noe noen mener i andre innlegg jeg har lest rundt forbi). Helt plettfri var dem selvfølgelig ikke, men hvem er vel det? Er ikke det jeg heller, så skal ikke klage :) Synes de gjør en kjempe fin jobb! Stå på sier jeg bare :)

Skrevet

Hei hei :)

Jeg liker serien :) glede meg til tirsdagene, når klokken nærme seg 20.30,jager jeg mannen min vekk for at jeg skal se "Unge mødre" hi.. hi.. ( han ser på det selv da ) ;)

Jeg synes det er spennende å se hvordan andre unge mødre er, synes de i seiren jeg en bra jobb :) :)

Jeg er 22 år, venter nr 2 om ikke alt for lenge, så kaller meg selv også for "ung mor" ;) he.. he..

Skrevet

Se, her får vi fram de positive synenes på serien:) Synes jentene gjør en god jobb:) De er ærlige, sier det rett frem og er som oss...

Gleder meg til å se jeg altså, å gjerne får man en liten latter på kjøpet:D

Stå på oss ungemødre:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...