Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Da tror jeg faktisk vi har kjøpt inn det meste på utstyrsfronten, mangler bare et par småting men det kan vente til etter guttene er kommet. Syns det var helt fantastisk å for en gang skyld klare å stå opp før klokken 11, hadde energi til å ta bilen og kjøre rundt å handle inn det siste på listen, bare så synd at nå er ryggen helt knekt Nå blir det vel sofaen i et par -tre dager før neste stunt Det er så deilig med sånne dager innimellom, for her i huset soves det dårlig om natten og dagen går med til å slite ut sofaen med en sky av dårlig samvittighet hengende over hodet...
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det høres deilig ut! Jeg har alt mitt kvar men er kun i uke 21 så jeg håper jeg har både litt tid og energi kvar. Har imidlertid begynt å skrive liste med alt som skal i hus...
bøllefrøene Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 som om jeg skulle sagt det selv.. godt med de dagene en klarer å handle inn.. gjodre en skikkelig runde på barnashus i dag jeg... trodde jeg egentlig hadde alt.. men glemmer jo ting hele tiden.. nå er det kun stellematte og badebalje pluss noen håndkler jeg trenger.. men handling tar på.... irritert over hvor få krakker det er over alt.. stå opp før elleve er blæææ. måtte opp halv sju i dag pga sukker test på ullevål.. det var ikke noe særlig for kroppen.. du får hvile ut nå gemini... vi trenger å lade opp før det braker løs... når skal du på konroll igjen.. jeg skal på fredag 32-6 da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå