Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Kan jeg nekte at babyen min får vaksiner i de første mnd etter fødselen da jeg har hørt at det kan være en liten sjangse for hjerneskade
Guttemamma75 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Vaksinasjonsprogrammet er frivillig så ja du kan si du ikke vil ha vaksine.. Men foreslår at du setter deg litt mer inn i hva vaksinenen er og evt bivirkninger før du tar avgjørelsen!!!!!!!!!! Det er en grunn til at vi har et vaksinasjonsprogram og det er jo for å forhindre at små barn blir syke! Det er riktignok litt uenighet ang innholdet i vaksinene og om det er bra eller ikke.. Snakk med helsesøsteren/legen din før du tar noen avgjørelse..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Ja jeg skal forhøre meg litt først, jeg vil jo barnet det beste:-) Kjenner en dame som mener at hennes sønn ble autist etter at han hadde fått vaksine c.... Hun var helt sikker på at han var normal fram til vaksinedagen....
Rose69 Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Dette er et gammelt innlegg, men svarer for det. Du kan dele opp vaksinene.Det tipset fikk j her forleden.Da blir ikke vaksinene så sterke og kraftige.De blander og mikser flere av de i en sprøyte. Grunnen til at man ikke får dette tilbudet er at det er dyrere for helsevesenet å dele opp vaksinene. Men dette kan du kreve. Lykke til!
Gjest Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 ...dessuten er vaksiner fulle av aluminium, kvikksølv, formalin og mye annet stæsj.....og som om det ikke var nok er rødehunde-delen av mmr dyrket på cellelinjer fra abortert menneskefoster....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå