Gå til innhold

TFK Joggster twist...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har denne vognen nå til min gutt på 16 mnd. kjøpte den rett før han var 1 år. å jeg e super fornøyd med den. di glidelåsene er ikke noe problem.

men jeg har vært litt uheldig med innstillingen på bremsene mine, men dem er ordnet nå. jeg har også hatt problem med forhjulet en gang, men det ordnet seg med en skive under skruen (sies at det er vanlig på 3 hjulinger.)

-den er urtolig god å trille, ser fin ut, er super deilig plass for tassen , lunt og godt,. Jeg hadde ikkr tvilt på å kjøpe denne vogna.

å hvis bag delen er like bra, er dette ett must:)

Vi kjøpte denne vogna når poden var 1,5 år. Ville ikke hatt den fra tiden rett etter bag.... Men det er min mening da.... Nå ville jeg ikke vært foruten denne vogna, poden vil heller sove dupp i vogna enn i senga:D Er superfornøyd med den!! Den holder garantert ut vognperioden. Det går jo an å kjøpe en billig, brukt sportsvogn med vendbar sittedel frem til du evt bytter til TFK, det gjorde vi;) Anbefaler TFK jeg ihvertfall. Barna er forskjellige, mulig barnet godtar å sitte vendt fra deg, men det vet du ikke før du har prøvd det.....

Vi er kjempefornøyde. Begynte med sportsvogndelen når jenta vår var 4,5 mnd. Ho er kjempenyskjerrig og trivdes mye bedre der en i bagen pga at at hun kom lenger ned og derfor får sett mer -selvom vi lot henne ligge flatt den første tida. Vi har dessuten mulighet til å se hverandre gjennom luka på kalesja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...