Gå til innhold

Ferdig med innkjøp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På ingen som helst slags måte. Jeg synes har veldig god tid, og skulle det skje noe uventet, så har jeg da kompetente mennesker omkring meg som kan anskaffe det jeg evt måtte mangle. Det viktigste er at man er mentalt forberedt :)

Jeg har ikke fått sengen enda (bare vogn) har noen klesplagg og dyne og kjøredress, men bortsett fra det tar jeg dette i mitt eget tempo. Senga kommer vel på plass ila. en uke eller to, og etter en liten runde på Princess, babyshop og apoteket er det da ikke så mye jeg mangler :) Har termin heeelt i slutten av mars, så jeg har kanskje litt bedre tid enn de fleste her inne.

Bare slapp av og kos deg med graviditeten - ta handlingen når det passer.

er vel sånn halvveis ferdig med innkjøpene, men føler ikke jeg har det travelt, har jo 40 dager igjen til termin enda..

Men nå er jeg litt treig av meg som person da, tar ting litt som det kommer. Så om lillegull bestemmer seg for å komme i morgen, så ordner det seg med resten alikevel.. Sambo har sikkert godt av en liten shopping tur han og :o)

Tror det nærmer seg ferdig for innkjøpene i første omgang nå ja. Er førstegangs, så manglet jo så og si alt. Begynte innkjøpene for mange mnd siden for å spre utgiftene litt. Har bare småting igjen på lista nå. Skal en tur til helgen igjen og handle litt til, så blir det vel en tur til før termin vil jeg tro. Så moro å få ting på plass se hvordan det blir synes jeg:)

Annonse

møbler o.l store dyre ting er kjøpt (og lånt). vugge, stellebord, bilstol, vogn, o.l. men har enda mange mange småting igjen. syns ikke det haster så veldig med masse klær å stelleprodukter. man får se an behovet tror jeg, istedet for å shoppe seg fordervet.

Har kjøpt inn alle store ting, utenom stellekommoden som jeg venter på at skal komme inn i butikken igjen. Ellers er det sånn små ting som stelleprodukter jeg mangler. Tenkte å handle resten når jeg har stellekommoden og putte det rett oppi!:)

Det jeg venter litt med er sånn som vippestol, reiseseng++ For det vil man jo ikke bruke med en gang uansett.

Har kjøpt nok klær for å si det sånn, men kanskje ikke så mye som de som vet hvilket kjønn det er. Jeg har kjøpt kun det nødvendigste i nøytrale farger, så handler jeg mer etter den har kommet til verden!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...