Gå til innhold

Tester i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg rimelig spent, her, håper ikke det samme skjer som sist, da var jeg 3 dager eller så forsinka negativ, huttetu! Mot håp håper jeg med håp på positiv test!....

Ugg! Hvor langt er du kommet lily01 ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej du, jag er på rugedag 7. Ska du redan teste. vad tiden går fort før dig.Hi,Hi.

Jag tyckte jag hade mensmurringer i morres så tror jag vet vart det balkar denne gangen og.

Då ska jag hålla tummarna før dig igen,tycker barn ska ha syskon i den mån det går. Så masse XXXXXXXXXXXXXX i tillegg.

Skrevet

Testa negativt igjen, buhuu, men de vil jeg skal ta medisiner fram til fredag, så sant ikke mensen dukker opp, og så teste på lørdag morgen. Blir ikke så spennende, for jeg gikk jo over to-tre dager sist også, det ble jo ikke mer positivt av den grunnen.

Jeg prøver å se ting fra beste vinkel, selv om jeg er veldig skuffa, vi har jo lille blomst, hun er et under!!!!!!!!!! Lykke til videre, jeg føleger nok litt med på dere jentene her inne..... Kanskje det er nettopp denne gangen at du lykkes!!!???!

Ha en riktig god dag! Skal kose meg med en kopp te nå og få tankene over på andre ting, hvis det går :-)

Skrevet

Saa trist aa lese Josefin...

Er dette siste runde for dere eller skal dere proeve igjen??

Skrevet

Aller, aller siste gang...... Dersom vi ikke, oppmuntra av god økønomi, ehem, finner ut at vi vil ht en runde til på privat sykehus.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...