Tirilill Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Har fått skikkelig vondt inne i høyre håndledd og immelom ringefingeren og langefingeren...pluss at et punkt på over armen gjør vondt...litt sånn mjølete å kjenne på det...kremt... Har ikke rørt strikke pinnene i dag, håper på at det skal bedre seg til i morra for det er så ufattelig kjedelig å ikke kunne strikke.
HjerteMom Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Kanskje det hjelper med sånne strekke og knipeøvelser med handa/armen? Ellers kan du jo smøre på tigerbalsam. Det er bare vidunderkur.. Er så morsomt å strikke. Holder på med så mye rart at jeg står i fare for å ikke få ferdig babysettet til terminen!
Kosemamma´n Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Oi! Nå må du være forsiktig!!! Har slitt med betennelser i armene i ti år, så har dessverre litt for mye erfaring på den kanten... Mjølete = betent Strikk litt av og til, men kjenner du det gjør vondt må du gi deg med en gang. Jeg lyttet ikke til de første signalene før jeg fikk betennelse, - dummeste jeg noen gang (ikke) har gjort... Finn eventuelt noe annet du kan avveksle med. Jeg har vært litt for glad i xboxen vår i det siste, da jeg ikke kan drive med strikking og lignende. Men tror du ikke man blir tullerusk i armene av det også?! Så nå trener jeg heller med vekter for å bygge opp styrke i armene, skuldrene og ryggen før den lille kommer. Greit å være forberedt på at det blir en del bæring, og vil ikke miste kosen pga betennelse. Håper det går bra med deg!
Tirilill Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Takk for svar:) Det rare er at det er ikke vondt når jeg beveger armen til daglig, men tar jeg på håndleddet eller på over armen er det som å ta på et digert blåmerket. Skikkelig ømt og vondt. Tør ikke strikke i dag heller. har ikke forandret seg noe fra i går til i dag. Hadde håpet på radikal forbedring.....må nok bare innse at en uke uten strikking sikkert ikke vil skade...snuuuufs... vurderer på det sterkeste å kjøpe symaskin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå