Gå til innhold

Lurer på å kjøpe SIMO duo 2006 til 3500,-. Er det dyrt? Noen erfaringer med vognen?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vurderer å kjøpe en SIMO duo 2006, ser veldig fin ut. De skal ha 3500 kroner for den, og jeg lurer på om jeg synes det er litt dyrt? Vet også lite om vognen, så jeg blir veldig takknemlig for alle erfaringer dere måtte ha. (Vil ha en vogn med stor bag, da jeg har termin i juli og ønsker at barnet skal kunne sove i vognen mest mulig av vinteren)....

Fortsetter under...

Synes det var en stiv pris for en brukt simo. Ta en titt på finn.no så ser du hva prisen ligger på for tilsvarende. Jeg hadde ikke gitt over 3000. Det er jo tilbud innimellom og man kan få ny simo til 3999 på salg.

• 2 uker senere...

Annonse

Hei :) Vi kjøpte Simo til vår datter i 2003 og det har vært en god vogn. Pluss er at den er stor og god, med store gode hjul om man er mye ute på turer....minuset er også at den er stor - tar veldig stor plass i bilen f.eks - og den er tung.....Tror bugaboo-bagen er nesten like stor.....Så jeg kjøper ikke Simo en gang til - men er sikkert perfekt for noen. Prøv ihvertfall å legge den sammen, løfte den og ta den i bilen før du bestemmer deg :) Lykke til :)

Valget av vogn avhenger veldig av hvor du bor å hvilket "terreng" det er der. Her hvor jeg bor hadde ikke bugaboo vært noe alternativ. Mye snø,slaps,grus osv. Her går vi for simo. Kjempefornøyd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...