LivetErEnLek Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har lovet han eldste pannekaker til middag i dag. Er hjemme, så kan lage de nå før jeg henter snuppa i bhg. Tror ikke det er så lurt å planlegge å steke pannekaker når hun har kommet hjem, er 18 mnd og krever en del oppmerksomhet om dagen. Vi kan ikke spise middag før nærmer seks, for da kommer sambo hjem. Går det å brette dem i fire, ha dem i en ildfast form med folie over og varme dem i ovnen?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jepp, jeg bruker å sette ovnen på 80 grader og så putter jeg inn pannekakene der etterhvert som jeg steker. Synes de blir fort kalde. Så da må det jo gå å varme de opp sånn også. God middag.
LivetErEnLek Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Takker og bukker :-) Da får jeg nesten gå å steke pannekaker jeg da.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Mulig du må skru opp temp. litt hvis de skal varmes fra kalde.... Holder med 80 hvis de skal holdes varme.
VenterNr3og4!:) Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg pleier også å ha ei form med lokk inni stekeovnen, setter den på 100 grader jeg da. Og så legger jeg inn etterhvert som jeg steker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå