Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Da har jeg fått vite at jeg skal ha tvillinger... Vet ikke kjønn enda. Har Ella fra før. Litt hjelp? Ella, Maja og Simon er det som kommer mest spontant som navn på trekløveret? Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Ella, Lina og Jakob Ella, Maja og Lina Ella, Simon og Jone
Vannmann35 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Ella, Maja og Simon er fint sammen, men jeg synes Maja er litt vel oppbrukt nå da... Hva med: Ella, Anna og Simon Ella, Lily og Mina Ella, Anton og Filip
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ella, Ask og Birk Ella, Olai og Brede Ella, Lydia og Dagny Ella, Brita og Anna
Vipsenmamma Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Ella, Clara og Vilde Ella, Jenny og Johan Ella, Magnus og Jakob
Helena73 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Hei Jeg synes følgende navn passer sammen med Ella: Mille, Milla, Synne, Erle, Aksel, Leon
Cornelianelia Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Ella, Maja og Simon var et fint trekløver. Her er noen andre forslag. Ella, Vår og Maja Ella, Vilde og Maja Ella, Signe og Tyra Ella, Guro og Anna Ella, Jenny og Stine Ella, Mikkel og Mads Ella, Albert og Mikkel Ella, Sigurd og Jens Ella, Gustav og Viktor
volve Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Ella, Maja og Simon er veldig fint dersom du får en gutt og en jente. Andre muligheter: Ella, Alva og Maja Ella, Tora og Maja Ella, Synne og Mari Ella, Vilde og Nadia Ella, Alfred og Sivert Ella, Didrik og Simon Ella, Kyrre og Gaute Ella, Gabriel og Adam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå