Gå til innhold

En liten ekstra ultralyd...

Anbefalte innlegg

...er jammen deilig innimellom!

Da jeg mistet for jul, skjønte jeg det fordi alle symptomene bare forsvant, og jeg bare visste det. Kan ikke forklare det bedre enn det. Har derfor vaert litt stressa på at de ikke skulle forsvinne denne gangen, men det gjorde de selvfølgelig! Er i uke 10 nå, hadde en helg full av deilig kvalme og ømme pupper, og pang mandag morgen, alt vekk. Samme idag, og da ble jeg stressa, mot min vilje. Vil bare vaere kuul og avslappa....

Trolle tok oss imot til en liten UL uten time, og der inne lå en liten krabat på 28mm og 171 deilige hjerteslag i minuttet!!!!

Det finnes ingenting bedre enn å bekymre seg helt uten grunn!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136615537-en-liten-ekstra-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at det ikke var noen grunn til bekymring...! Akkurat det samme skjedde med meg i forrige svangerskap. En dag i uke 9 var jeg plutselig i mye bedre form, og da gjorde jeg som dere, bestilte privat ultralyd noen dager senere... før det hadde jeg jo selvsagt kastet opp igjen, men det var SÅ godt å se at alt var i orden der inne likevel... denne gangen er det foreløpig ikke noen tegn på bedring av formen, men jeg er jo fortsatt bare 8+3 da... så jeg skal prøve å være kul og ikke stresse hvis jeg plutselig føler meg litt bedre...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...