Gå til innhold

Man boer bare skrive innlegg her inne som man ville satt pris paa/likt aa faa/ taalt selv


2 fine små

Anbefalte innlegg

Ta hoeyde for at det er en del hormoner ute og gaar og kom gjerne med egne meninger, men presiser at det er nettopp det det er, EGNE meninger. Ikke prakk paa andre dine meninger, men svar saklig dersom du har noe aa melde.

 

Dessverre er det noen som bare maa parkere andre og ikke kommer med saerlig oppbyggende eller stoettende innlegg, de tenker at det er deres jobb aa oppdra andre mennesker. Det er ikke noe hygglig, og det boer man proeve aa unngaa. Man kan ogsaa vurdere verdien av aa komme med krasse egne meninger, hvis ikke HI ber om nettopp dette.

 

Med fare for aa hoeres ut som om jeg vil oppdra noen her, presiserer jeg at dette bare er MIN oppfatning og at jeg bare tenker hoeyt i forhold til hvordan JEG vil oppfoere meg her inne.

 

Andre faar finne ut av hvordan de vil oppfoere seg, og staa for det, selv om man evt faar litt pepper av og til. Jeg er 35 aar, men mener ikke at jeg har mer vett enn en 20aaring, og jeg er 2gangsgravid. Jeg kan laere like mye av en som er yngre enn meg, og jeg har ikke behov for aa bealaere noen her inne, det er ikke derfor jeg er her. Er nyskjerrig paa ting selv jeg!

 

Og husk....det er ingen skam aa endre mening, det er vel det som utvikler menneskeheten? At vi faar nye inntrykk og blir klokere? Jeg har ombestemt meg mange ganger her inne, etter aa hoere andre sine tanker rundt ting.

 

Igjen, det er bare saann JEG ser det. Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...