Gå til innhold

Miss_X_1974_med spire :)


tigergutt<3

Anbefalte innlegg

Hei

 

Dette var som å lese om meg selv. Jeg er også en sliter som nå prøver på et søsken til tulla vår på 3 år. Vi brukte godt og vel 2 år på henne og har nå brukt mer enn to år på denne.

 

Jeg er også 4+4 etter mine beregninger, har lange sykluser og er derfor litt usikker. Men målte EL 19/1 og tar utgangspunkt i det. Jeg mistet i uke 5-6 i slutten av september og tenkter ikke på annet.

 

Jeg føler meg forøvrig helt annerledes denne gangen. Forrige gang kjente jeg liksom at det var noe galt, jeg hadde mye vondt i dagene før og ble ikke overrasket da jeg begynte å blø.

 

Jeg har gått på pergo kur begge disse gangene, en trippel kur. Så det jeg er mest redd for er at det er halvmodne egg som blir befruktet og derfor ikke klarer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Ja født i 74, godt å snakke med andre som er i samme situasjon.. Vi har dessverre ingen barn fra før og det tok meg 2 år å bli gravid igjen etter MA. Jeg holdt på å bli gal og det resulterte at vi la alt på hylla, ikke flere gyn-timer, ikke mer Pergo, temping eller tester. Og da satt den på første forsøk... helt utrolig :)

Jeg skulle vært mer lykkelig nå, men er bare engstelig, håper virkelig ikke mine negative tanker påvirker den lille spiren.

 

Jeg trodde ikke Pergo ga dårligere egg, har derimot hørt at man har mindre sjanse for å miste ved Pergo, men det har jeg lest her inne, ikke sikkert det stemmer.

 

Men, men vi får prøve å holde humøret oppe :)

 

Vi snakkes!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen vi ble gravide så var det også da vi hadde bestemt oss for å utsette det litt pga flytting og jobb skifte. Da var jeg faktisk 7-8 uker på vei da jeg fant ut av det.

 

Da også var jeg veldig bekymret, men traff heldigvis en fantastisk jordmor som hjalp meg gjennom det hel.

 

Håper så inderlig at jeg får roet meg ned litt over helgen. Når jeg mistet så begynte smerten allerede rundt de dagene. Så håper jeg at jeg får noen positive svar på UL 1 februar, selv om det er veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miss_X1974_med spire

 

Husker deg igjen fra Bli Gravid. Jeg strevde også veeeeeeeeeldig lenge med å bli gravid etter MA. Vi ga også så og si opp og da klaffet det. Ingen pergo eller eggløsningstester.

 

Håper det går bra for deg denne gang. Jeg har fått ekstra oppfølging hele denne perioden. Har fått ultralyd i ca. uke 6,9 og 11. Og var i dag på ultralyd og blodprøvetaking for duotest. Har vært veldig nærvøs for å miste, men nå er jeg 11+4 i følge menstermin og 11+3 jf. ultralydtermin så du kan si jeg begynner å senke skuldrene. Har god magefølelse og min gynekolog har flere ganger sagt denne spiren beholder du:)

Har merket forskjell fra forrige gang også. Har vært sinnsykt kvalm oppkast og hele pakken. Det har fremdeles ikke gitt seg. Da jeg mistet var jeg i god form merket nesten ikke at jeg var gravid bortsett fra ømme pupper.

 

 

Vil ønske det LYKKE til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gullfunn

 

GRATULERER!!!!! så fint at alt ser bra ut :) Jeg tror bestemt at det ikke er sunt med alt stress rundt å bli gravid hvis man sliter, det kan jo ikke være tilfeldig at det er så mange som blir gravide etter langt tid når de endelig klarer å slappe av... Nå vet jeg iallefall hva som skal til neste gang ;)

 

Jeg har dessverre ingen særlig symptomer enda (men er bare ca 4+5), kun litt ømme bryster og PMS-surhet (stakkars mannen min..). Men mamma som har 4 barn var ikke en dag kvalm med noen av oss, så jeg satser på at det er årsaken.

 

Lykke lykke til du også

 

Klem

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de stakkar mennene våre må tåle en del.

 

Jeg begynte å bli skikkelig kvalm i uke 6 tror jeg. Men det trenger jo ikke bety noe. Vet om mange som ikke har vært kvalme i det hele tatt og det har gått kjempe fint. Uansett så krysser jeg fingrene for oss begge.

 

Skal snart over i andre trimester og gleder meg til å se deg også der, tvi, tvi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...