Gå til innhold

Blæremola

desemberbaby<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg var hos legen i dag på en kontroll time pga blæremola. Han sa at det var bare å prøve igjnen nå siden prøvene mine var nede på normalen og har vært det i over en mnd. Men jeg lurer litt for har lest flere steder at mange har måtte vente i 6 mnd etter at hcg verdiene var nede på normalen igjen. Er det noen som kan noe om dette? Gode råd?

Har veldig lyst å prøve igjen!!!

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte egentlig vente i 6 mnd, men da de var fine etter 4 mnd sa de at jeg bare kunne prøve på nytt.

Jeg ble gravid samme måned.

Stol på legene dine. Det er bare å prøve!

Skrevet

Ok tusen takk for svar:)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Legen virket liksom så usikker også. Men vet du hvorfor man må vente 6 mnd før man kan prøve igjen?? Kan vel ikke være farlig å bli gravid så lenge hcg nivået er under 2?

Skrevet

Legene sa at tiden jeg måtte måtte vente etter at HcGen var nede på 5 var en "sikkerhetsperiode". Ikke farlig altså, men bare for å være på den sikre siden.

Hadde jeg blitt gravid med en gang og blæremolaen likevel ikke var helt ute av kroppen, ville ikke HcG prøver kunne finne det ut.

Skrevet

Ok. Har veldig lyst til å prøve igjen så fort som mulig. Tidspunktet å bli gravid på perfekt også. Hmmm...Usikker jeg nå. Hva hadde su gjort??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...