desemberbaby<3 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hei hei! Jeg var hos legen i dag på en kontroll time pga blæremola. Han sa at det var bare å prøve igjnen nå siden prøvene mine var nede på normalen og har vært det i over en mnd. Men jeg lurer litt for har lest flere steder at mange har måtte vente i 6 mnd etter at hcg verdiene var nede på normalen igjen. Er det noen som kan noe om dette? Gode råd? Har veldig lyst å prøve igjen!!! Håper på svar:)
Firekids Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg måtte egentlig vente i 6 mnd, men da de var fine etter 4 mnd sa de at jeg bare kunne prøve på nytt. Jeg ble gravid samme måned. Stol på legene dine. Det er bare å prøve!
desemberbaby<3 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Ok tusen takk for svar:) Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Legen virket liksom så usikker også. Men vet du hvorfor man må vente 6 mnd før man kan prøve igjen?? Kan vel ikke være farlig å bli gravid så lenge hcg nivået er under 2?
Firekids Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Legene sa at tiden jeg måtte måtte vente etter at HcGen var nede på 5 var en "sikkerhetsperiode". Ikke farlig altså, men bare for å være på den sikre siden. Hadde jeg blitt gravid med en gang og blæremolaen likevel ikke var helt ute av kroppen, ville ikke HcG prøver kunne finne det ut.
desemberbaby<3 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Ok. Har veldig lyst til å prøve igjen så fort som mulig. Tidspunktet å bli gravid på perfekt også. Hmmm...Usikker jeg nå. Hva hadde su gjort??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå