Gå til innhold

Da forsvant symptomene mine? hva skjer?


tigergutt<3

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så oppblåst lenger, heller ikke stinn og stiv i magen slik jeg var. Puppene er litt ømme enda men langt fra slik som de var. De har også normalisert seg i forhold til vekt og størrelse.

 

Jeg tisser mange ganger enda. Har gått med verk i ryggen i to dager men ikke noen andre smerter.

 

Jeg sluttet å være kvalm allerede for et par dager siden....

 

Flere som mistet symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistet mine symptomer rundt uke 9. Så kom og gikk de litt, før de forsvant helt. Er nå i uke 23. og alt er ok. Men det er min erfaring da, vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei er du?

Jeg tror jeg er rundt 4+4 (litt uregelmessig), hadde masse symptomer forrige uke med trøtthet, halsbrann og ømme bryster, t.o.m kanskje litt kvalm. De siste 2 dager har jeg ikke merket noe, ikke engang ømme bryster. Er så vannvittig redd for å miste siden jeg har hatt 1 MA og 1 SA før og er en "sliter"..

Skal på UL om 2 uker så må vel smøre meg med tålmodighet... er ikke lett, tenkte tanken å måle HCG med to dagers mellomrom hos lege, men er så redd for negativt svar :(

 

Jeg prøver å trøste meg med at flere her inne skriver at symptomene er litt til å fra...

 

Lykke lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er i uke 10 naa, og alle symptomene forsvant som dugg for solen igaar. Litt stressa etter SA i november, saa dro paa privar UL idag, og der inne laa en deilig liten krabat paa 28 mm og med 171 hjerteslag i minuttet!

 

Slapp av, symptomene kommer og gaar!

(Sier jeg naa, avslappet og kuul etter ultralyden :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...