Gå til innhold

Når skal det egentlig ta slutt???? *sliten*

Anbefalte innlegg

Jeg har siden jeg ble gravid gått ned 5 kilo, veier såvidt 50 fra før.

Problemt er at jeg klarer ikke å spise. Jeg blir kvalm av lukten av mat.Lukten av brødskive t.o.m. Brekker meg av alt.

Jeg går gjennom dagen med å spise kanskje en liten skive fordelt på hele dagen. Kanskje et halvt glass med drikke.

Resten kommer opp i retur med det samme. Ikke får jeg sove om natten heller fordi jeg er så kvalm!

Har jo gått gjennom dette to ganger før,. men var kvalm en dag eller to da.

Jeg blir rett og slett sliten av dette. Jeg har snart ikke krefter igjen og går gjennom jobb dagen som en zombie. Er halvt sykemeldt, og det er bra. Men med en gang jeg kommer på jobb starter kynnerne med nedpress.

Bare en liten utblåsning fra en litt sliten

Fortsetter under...

Hei, hvis du ikke klarer å holde på noenting så bør du vel egentlig bli lagt inn og få intravenøst? I allefall hvis det pågår i mange dager i strekk..Var hos jordmor i går og hun sa at jeg måtte ringe med en gang hvis det gikk mer enn 2 dager hvor jeg ikke fikk i meg mat og drikke

Har fått i meg tre slurker med cola nå, samt 5 flak med potetgull.

Håper det holder seg der, selv om spyet sitter i halsen.

Føler meg veldig sytete om jeg kommer å maser om dette også.

Er bare så sliten av det.

Takk for svar:)

Skal ta meg en tur til legen i morgen hvis de tar meg inn. Men blir jo så dumt ifht. jobben med 100 % sm.

De kn vel ta en urinprøve å sjekke den for ketogener å se om jeg får i meg nok mat og drikke? Hvis jeg får det får jeg bare komme meg gjennom dette.. Resultatet og belønningen kommer jo om ca litt over 6 mndr :-D

Hei

Eg har gått ned 8 kg på 3 veker, utan å spy... Har hatt ein grusom kvalme kvar einaste dag, men eg har fått i meg mykje drikke. Er heldigvis blitt bedre.For dei fleste går dette over i veke 12-14. Det var sjukemelding som blei min redning, ikkje bra å pressa seg for mykje no. Vil råda deg til å ta kontakt med lege eller jordmor, og prøv å få i deg drikke. Lykke til

Annonse

har du ikke fått noe mot det hos legen din??

jeg har akkurat det samme, og hadde det sånn sist gang også. hele sv.skape. men har fårr afipran tab som jeg skal ta mot kvalmen, finnes også sånne stikkpiller hvis man har problemer med å svelge ned ting. de er helt ufarlig mor babyen. snakk med legen din du. fikk beskjed fra sykehuset at hvis jeg gikk en uke uten å hverken få i meg mat eller drikke skulle de legge meg inn.

synes du ska prate m han å få de tab, skader ikke prøve. se om det blir noe bedre med de.

Huff synes det virker så skummelt med å ta slike tabletter.

Er det ikke noen tabletter som heter postafen også? som en kan ta?

Bare kvalmen blir bedre så skal jeg nok klare meg.

Spiste på i hele går 5 flak potetgull og noen slurker cola. Det tror jeg ble fordøyd før jeg spydde.

Men ikke fått i meg noe siden igår på dagen. Bare spydd gjennom hele kvelden og natta. Er vondt å spy når magesekken er tom.

Skal til legen om en time nå.

Takk for at dere er så forståelige. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...