forvirret... Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Søsteren min skal gifte seg , og jeg er forlover. Så nå prøver jeg å jobbe frem noen ideer til utdrikningslaget hennes.. Noen som har noen forslag? Har aldri vært i noen selv.. Skal ikke ha noe så voldsomt villt.. Veldig takknemlig for alle tips:)
trøndermamma Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Har bare vært med i to utdrikningslag, og er ikke så veldig tilhenger av sånne utdrikningslag hvor det er om gjøre å drite ut noen. Begge to ble kidnappet hjemme uten at de visste noe og tatt med hjem til forloveren. Der ble de "kledd" ut med slør (ellers vanlige klær). Etter litt oppvarming ble de tatt med ut på resturant, hvor det ble holdt noen morsomme taler og noen sanger. Hos den ene ble festen avsluttet etter middagen, mens hos den andre endte den ute på byen. Har også hørt om ei som ble tatt med på villmarksleir, og fikk prøvd seg på forskjellige utfordringer der (rafting, ridning blant annet) Gjør det som du tror søsteren din blir fornøyd med, men husk at hun skal ha det gøy! Lykke til:)
_Mita_<3 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Meg og sambo skal holde utdrikkingslaget for et vennepar av oss.. de skal ha fellesutdrikking.. da har vi tenkte på gocart, hesteridning(noe de ikke har gjort) helikopter tur, rafting i en elv der de bor.. Å en sikkelig fest på kvelden med konkuranser og sprell:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 jeg og mannen skal holde utdrikningslag for et vennepar av oss som gifter seg til sommeren.. vi lurer også på hva vi skal finne på.. de skal ikke ha festen sammen, men har ytret ønske om å ha det samme dag siden de trenger barnevakt... aner ikke hva vi skal finne på enda.. men vår oppfatning er at de skal kunne kose seg med venner, og ikke bli så veldig driti ut... jeg var i et til ei venninde i sommer. da reiste vi med bussen til oslo, var hos ei annen venninde av henne og spiste lunsj, så var vi på wallmans sallonger på show og middag etterpå. det var knallmorro!!!
mamman til to gutter Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Er heller ikke så glad i ting hvor det blir mest utdritning. Mitt tips er å finne på ting alle sammen kan være med på. Mange velger feks spabehandlinger, men da er det jo bare bruden som er med på det mens de andre må sitte og vente et sted... Det forrige utdrikningslaget jeg var med på, danset vi magedans. Hvis noen har muligheten ville jeg hatt middag hjemme hos noen heller enn å ha det på en restaurant, rett og slett fordi de færreste steder egner seg hvis bruden (eller andre) begynner å bli litt full og man har mye større mulighet til å finne på andre ting også hjemme. Så kommer det jo alltid an på hva bruden liker, for noen passer rafting best, mens andre synes det er mye morsommere med feks spabehandling (selvom resten da må sitte og vente;-) )
_Mita_<3 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Min mening er at man ikke skal driti ut folka på utdrikkingslaget... da skal man finne på mye morsomt og kose seg med venner.. Men det er min mening:) Skal selv gifte oss 7 juni og hadde de driti oss ut hadde jeg blitt skuffa og forbanna... Finnes myyyye morsomt og sprell man kan finne på... Men noe de ikke hadde gjort selv uten av vi planla det:P Strikkhopping gocart glass laging linedance kurs(går gjennom 4 timer) Hesteridning Rafting sykkelmaraton gjennom byen i kostymer:P Helikoptertur Bane drifting(om de er bil intrs) Leker, ballkasting (ting man gjorde som liten) Strippe kurs Fallskjermhopping mye mye mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå