Gå til innhold

hvordan tolke dette...


Gjest

Anbefalte innlegg

samme som på bli gravid...

 

tok en billigstrimmel test til morgningen i dag, men den ble negativ... jeg ble kjempe lei meg pga en svak positiv test i går...

 

tok derfor en billigstrimmel test til med samme urinen... og den ble positiv med engang. og d er en tydelig rosa strek der...

 

syns dette var litt rart jeg....

 

noen med erfaringer... 5 dager til ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de eneste erfaringene jeg har er at jeg ikke kan stole på billigtester når jeg tester. Jeg har brukt noen som vi kjøpte via en tysk internett side - skal være de samme som blir brukt av leger der nede.

 

Men hverken eggløsningstestene eller graviditets testene slo ut. Så nå stoler jeg bare på CB digitale tester, og der får jeg klart svar med en gang.

 

Men det er jo lenge til IKM så det er jo bare å vente to tre dage og så prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble den positive testen positiv med en gang? Hvis den det ble er jo det et godt tegn. Er det en sterk eller svak strek? En sterk er litt mistenkelig så tidlig synes jeg. Har lest noe om at identiske tester kan ha litt forskjellig sensibilitet for HCG, selv om de skal slå ut ved samme mengde. Kanskje du lå rett under det testen klarer å måle og den andre testen var litt mer sensibel og klarte dermed å fange det opp?

 

Lykke til!! Jeg ville kjøpt en CB digital og testet igjen med morgenurin om 2-3 dager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegget ditt engang til og så at du har skrevet det jeg spurte om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den ble positiv med engang...

hm håper jeg er gravid...

hvilke test er mest positiv av cb eller cb digital.... ?

 

sist jeg var gravid testet jeg positivt med cb digital 5 dager før ikm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at positiv er positiv uansett. Men jeg aner ikke med sånne billigtester. CB kan man teste 3 dager før IKM. Prøv Clearblue du. Den er sikker i allefall. (sier de som har peiling) Jeg brukte cb vanlig. Er en del her inne som ikke har fornøyd med cb digital, så jeg sjanset ikke på den.

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cb digital,kjøp dobbel pakkning,ta i mårra tidlig,vent noen dager og ta neste....sc dgital kan en bruke 4 dager før ikm men da er den 60-70prosent sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt 2 og jeg tok den ene nå... men den viste ikke gravid, ble kjempe lei meg og sur... så jeg tok en billigstrimmel til og jammen ble den positiv med engang.... åååååååååååååå

er sur og jeg slkjønner ingenting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har tatt billig tester gjennom hele min prøveperiode, for at det ikke skal bli for dyrt (jeg testet mye)

Og aldri noen sinne hatt "skyggestrek" eller falsk positiv på dem. Nå etter ICSI forsøket startet jeg testingen 6 dager før tiden og det dukket opp streker hver dag, sterkere og sterkere etterhvert. Om du fikk en uten og rett etterpå en som er positiv. Så tror jeg heller du har fått en falsk negativ og en positiv som tyder på at du er gravid. For tror ikke du har fått en falsk positiv, det er vel svært svært skjeldent om det oppstår i det hele tatt.

Men uansett, gjør som de andre sierher, kjøp deg en digital test så slipper du å tolke streker=)

Jeg våger meg frem med et stille gratulerer jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, nå har du svart før jeg så svaret ditt=)

Vent noen dager du, har du billige tester liggende så kan du ta dem noen dager til før du tar en ny digital test? Håper virkelig det kommer "gravid" til deg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for koselig svar... jeg også syns d er rart at testene blir poositive hvis jeg ikke er d... så jeg tror vel egentlig jeg er d.... ,men er som sagt redd for å bli skuffet....

 

testet med di samme testene sist mnd fikk ikke noen strek da...

 

så da har jeg jo et stort håpe om at jeg er d nå.... hehe....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri noensinne fått positiv på billigtester utenom nå når jeg er gravid:-) De har vært så blendahvite at jeg har lurt på om det går an å få opp noen strek der i det hele tatt.hehe. Den digitale til CB viser 4 dager før (tidligst) noen har jo fått positiv før det også, men det tror jeg heller hører til sjeldne tilfeller. Jeg tror ikke du hadde fått positiv på billigtest hvis du ikke er gravid, men tror det er for tidlig til at det slår ut på CB. Krysser virkelig alt for at du er gravid nå:-)Hold oss oppdatert, virkelig spennende dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for oppmuntrende ord... :)

 

jeg er jo ganske sikker på at jeg er gravid.. men d irriterer meg jo at den ikke viser gravid ennå.. hehe...

 

har ikke så veldig god tolmodighet.. skulle helst hvist d for noen uker siden jeg.. hehe....

 

men jeg skal oppdatere dere... satser på jeg kommer inn om et par dager... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har hørt at cb didital trenger mer hcg for å gi utslag.. legen min sa den var helt sikker ca 10 dager over ikm, men så lenge klarte ikke jeg å vente! testet positivt 4 dager over ikm! :) så ikke gi opp håpet enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...