Dailis Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Alltid vært noe rart med den katten. Og nå står den utenfor og holder på med hankatter hele tiden!!!! Jeg skjønner ikke det dyret jeg.....
Sjefsmegga Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 hehehehe...hva synes de andre hannkattene om det da? Er de ikke homofober? :-DDD
Miss L å di Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 hehehe... men dyr kan faktisk være homofile. Syns det er litt stilig jeg. c",)
alvis Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Nabo katten holdt på sånn med vår stakkars katt. Den sluttet etter de kastrerte katten. Er din katt kastrert?
Dailis Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Når han var 2.5 var han fortsatt ikke kjønnsmoden, så ikke mye å gjøre der;) Gått noen mnd og nå holder han på. Ene katta ser ut til å ikke ha noe i mot det. Rare dyr....
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Hehehe. Var så komisk å lese overskriften.. Tror katten til foreldrene mine er homo også. Han er tilogmed kastrert, men det setter ingen stopper for han nei. Han er snart 15 år! Spreking blant (hann)kattene
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Katten til svigers var homo, han humpet den andre hannkatten deres så ofte han kunne, uten at den hadde så mye i mot det egentlig (sikkert homo han og). Begge var kastrerte og.
Dailis Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. januar 2008 Godt det er andre med homodyr, hehe. Ja kattunger har det blitt lite av ja;) Tror det er lurt uansett, hans gener bør nok ikke gå videre. (ikke fordi han er homo da, men han har en kromosomfeil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå