Gå til innhold

FESTLOKALE I BERGEN....TRENGER DESPERATT HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI

I forbindelse på våres brillup trenger jeg en fint selskapslokal i bergen, spiller ingen roller hvor det er bare den er stor og fint. Skal ha ca 40 gjester til midag og25 til kaffe.

Er det noen som har litt peiling på dette?

Vi begynner å bli desperat... TRENGER HJELP!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

De har et lokale på Rolland i Åsane, familie av meg hadde bryllup der men husker ikke hva det heter. Søk på festlokale+rolland på kvasir.no

:-) Tror også travparken leier ut, men er ikke helt sikker der.

Skrevet

Krutthuset på Nordnes er kjempefint, og sentralt:-) Tror ikke prisene er så ille heller..Søk på krutthuset+Nordnes på Google, så finner du navnet på kontaktperson, tror kanskje du finner bilder der også.

Skrevet

Legenes Hus på Kalfaret

Rekstensamlingene

Villa Skjoldnes

Fagernes Yacthclub

Fana Roklubb

Galleri Nygaten

Åsatun

Krutthuset på Nordnes

Varden klubbhus

søk selskapslokaler beren på gulesider.no for tlfnr/hjemmesider

Skrevet

Villa Skjoldnes er veldig fint, en gammel villa helt for seg selv. Nydelig beliggenhet, de har gode nettsider. Fagernes Y. Club er jo også fint, vi hadde dåpen der.... Legenes Hus er fint ja, og så har vi vært i bryllup på de døves hus, eller hva det heter i Kalfaret. Der var det ganske fint, og helt sikkert myyye billigere enn disse andre. I hvert fall det bryllupet vi var i, for da stilte brudeparet selv m kjøkkenpersonale, mat osv.

Skrevet

Har notert alt. Takk til dere som gad å svare ;-)

Skrevet

Jeg vil bare anbefale Kjøttbasarens selskapslokaler. Har erfaring fra bryllup og doktormiddag der, og det har vært utrolig bra ihvertfall.

Skrevet

opp!!

Trenger flere menninger .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...