tonemor81 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Har hatt cellulitter på rompa og litt øverst på lårene så lenge jeg kan huske, og de har alltid vært der, selv om jeg trener relativt mye. Nå har jeg fått masse mer!! Har ikke trent like mye nå og føler meg helt jævelig. Kan dette komme av ekstra vann i kroppen? Vil det bli mindre synlig etter svangerskapet? Noen som har tips som kan funke? Har ikke så stor tro på kremer... Drikker vann og spiser sunt. Spurte legen, men han mente at jeg kom til å slutte å bry meg om det når ungen ble født. Mulig det, men...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Om jeg ikke tar helt feil så er det ingenting som fungerer mot cellulitter. kan kanskje bli mindre synlig for en stund med massage, men tror aldri det forsvinner. Har en del selv, så er ikke noe gla for det akkurat. Grunnen til at jeg tror det ikke går bort er at jeg så et program hvor en lege snakket om celulitter (husker ikke hvilket), men da fortalte han i allefall at det ikke gikk ann å fjerne. Kan tenke meg at det er derfor legen din ikke var så behjelpelig...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Eneste som hjelper på cellulitter er masse vann, grønsaker, frukt og fysisk aktivitet. Tren gjerne rumpe\lår øvelser når du trener, dvs f eks knebøy med nedfall med manualer, da kjenner man musklene strammer seg.. får en god følelse av å trene det. Kjøp en god peelingkrem, og god lotion. det gjør jo at huden føles glattere og smidigere.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Det jeg har hørt som hjelper mot celulitter er å spise sunt, trene, bruke god body lotion, skrubb krem, massage og drikke mye vann
Kleopatra og Cæsarion Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Hvor langt er du på vei? Jeg har også alltid hatt litt tendensen til cellulitter nederst på rumpa og øverst på lårene. I mitt forrige svangerskap fikk jeg MYE mot slutten, spesielt etter 7.mnd. Jeg fikk totalt sjokk (tenkte ikke så mye på det, helt til jeg plutselig oppdaget det i speilet...). Det blir mye værre når man får vann i kroppen + noen ekstra kilo...De forsvant etterpå, og jeg satt igjen med de samme gamle cellulittene jeg hadde fra før:) Nå venter jeg nr. 2, og er litt mer psykisk forberedt!!
tonemor81 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er 23+4 ... Hadde ikke noe spesielt ekstra i begynnelsen, men det har kommet masse i det siste. Får håpe jeg er som deg, at de "nye" cellulittene forsvinner etterhvert! Da skal jeg ikke lenger klage over de jeg hadde
tonemor81 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2008 Takk for tips folkens! Her tyller jeg nedpå vann til den store gullmedaljen, og mer grønnsaker skal bli!
Cathrine 85ogEmil Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Kjø body buttet på body shop.oster 10 kreler noe...den lotionen e kjepe feit oghar funket på flere av veninnene ine når de har væørt gravid..hjelper mot strekmerker og:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Body butter på Body shop er veldig bra, bruker det på magen for å unngå strekkmerker. MEN til opplysning koster det 149 kroner, ikke 10.!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Er dette det samme som appelsinhud? Aldri forstått det jeg.. For jeg har fått bulkete lår! BUHUUUUUU!!!!!!
humla80 Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Bytt ut fett med muskler DYPE KNEBØY hehe En hat øvelse for min del, men det hjelper
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 Andre øvelser? Har leddgikt, så knebøy er ikke akkurat det beste da...
tonemor81 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. januar 2008 Nja, trening hjelper til en viss grad. Men jeg har hatt cellulitter i maaaange år, og jeg trener MYE! Men kan tenke meg at det har blitt verre nå fordi jeg ikke får trent like mye som før...
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 23. januar 2008 #14 Skrevet 23. januar 2008 Tror det kommer pga vannet som siver ut i vevet... har hvertfall hatt det i alle mine sv.sk. så forsvinner det umiddelbart etterpå. Vil tro det skjer med deg også, så sant du ikke legger på deg for mye fett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå