Bolla og lille rosin Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Leste her for en stund siden at noen spekulerte i om overvektige kanskje testa positivt seint?? (Altså liten produksjon av hcg). Har også hørt om flere "store damer" som ikke har oppdaget at de er gravide før en stund ut i sv.skapet.. Det verste var ei som var 7 mnd. på vei da hun afnt det ut... Hehe... Har noen av dere selv opplevd dette, eller er det ikke så stor sannsynlighet for dette? Lurer nemlig på om dette kan skje meg akkurat nå Takker for svar:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg var overvektig med bmi på 38 i første sv.skap, nå er den på 37! Og jeg testa positivt ca 14-16 dager etter el. Men det kan sikkert være individuelt. Noen tester kan det være feil på også, sånn at de ikke slår ut. Hos legen kan de ta blodprøve og se hcg i blodet. Eller du kan kanskje evnt. få ta en ul?
Bolla og lille rosin Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Har egentlig litt lyst til å kjempe meg til en ul, for tror ikke jeg kommer til å roe meg før jeg VET liksom... Men er så redd for ådra til lege, og blir enda mer redd nå som det er snakk om å bligravid..(har bmi på rundt 40), og gruer meg masse til å måtte veie meg og sånn... Er litt redd for å virke hysterisk hvis jeg vil ha ul.... Gratulerer med graviditeten forresten!! Så koslig!!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg testa positivt 4 dager før IKM! Men kunne sikkert ha testa positivt 3-4 dager før det igjen! og ja, jeg er kraftig overvektig!!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Takk Jeg har lyst til å prøve å få en ul sjøl, er så redd noe skal være galt med lille spiren. Men om jeg kommer inn på adipol så får jeg vel en ul ganske tidlig? Noen som vet når første ul er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå