Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ingen utvei for oss, det blir assistert befruktning. En stor kamel å svelge den første tiden, men har innfunnet oss med at slik er det.

Tilhører St.olav, men vurderer å søke over til riksen da jeg leser de har flest vellykka forsøk. Blir jo litt rådvill i disse tider når man leser om sykehusenes resultater av behandling etc.. Har ikke "råd" til å kaste bort noen forsøk, så jeg vil ha det beste av det beste. En tur til oslo er vel ingenting om det er det beste.

Er det noen med erfaring fra disse stedene? trenger råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med fertilitetsseksjonen på st.olavs!! Følte meg virkelig ivaretatt. Er 19 uker på vei med icsi gutt også har vi en icsi gutt på 10 mnd ifra før:)

kombinerte mine forsøk med akupunktur. Spurte fertilitetsseksjonen om jeg kunne kombinere forsøkene med dette, og da anbefalte de faktisk en akupunktør som heter Lars Børke, som holder til i fjordgata. Han kom på sykehuset og satte nåler på meg før og etter tilbakesetting. kan jo være mye tilfeldig... men de ser en økning av vellykkede forsøk hos de som får aku. Spira satte ihvertfall hos meg;)

Ønsker dere masse lykke til i prosessen!! Ta godt vare på hverandre. Det kan være en tøff prosess.. Men så absolutt verdt slitet når spira sitter!

Skrevet

Jeg ville valgt st.olavs var jeg deg.

Er greit å ha ett sted å forholde seg til.

Jeg var inne til 4-5 ul,så det ble mange sykehusbesøk.Dette kan du nok gjøre i nærheten av der du bor,men må da være enklere å gjøre alt på ett sted.

Tror jeg var inne 10 ganger tilsammen.

Men de er fantastiske på Riksen assa,ikke noe vondt om de.

Og jeg er jo ekstra fornøyd i og med at det klaffet på første:-)

Lykke til med valget,er nok bare tilfeldig hvor statistikken er best tror jeg...

Skrevet

Jeg har vært på Riksen, og er godt fornøyd. Litt rusk har det vært her og der etter tilsammen 5 forsøk (er andregangsgravid med ivf) og jeg har mange ganger blitt lei av å gjenta meg selv og fortelle spl eller lege om hva som ble snakket om sist osv. Men alt i alt, godt fornøyd.

Hvis jeg var deg, ville jeg valgt St.Olavs - ene og alene fordi det er i nærheten. Det er fint å kunne leve så vanlig som mulig og ikke la behandlingsperioden få større tak på deg enn det allerede gjør. Jeg er jo fullstendig klar over at det er mange som har lang reisevei til sitt nærmeste sykehus, for ikke å snakke om de som har behandling i utlandet. De kan sikkert fortelle om at det også går fint.

Selv om jeg ikke har erfaring med St. Olavs, har jeg et godt inntrykk av stedet gjennom innlegg her gjennom tidene. Mitt inntrykk er sikkert ikke mye verdt for deg, men nå har jeg ihvertfall sagt mitt. :-)

Lykke til - du har en spennende tid foran deg. Ta vare på deg selv og mannen din.

Skrevet

Velg st. olavs da du bor der. Desuten har st. olavs langtids odling av eggene. Eneste off. klinikk som har. De er og flinke!

Riksen har STRENG fryse politikk og få får befrukta egg på frys.

Jeg hører mye negativt om riksen pga dette+ veldig samlebånd og ulike leger hver gang.

Skrevet

Jeg synes de var velig flinke på Riksen!!

Men så forventet ikke jeg å bli dullet med heller...

Jeg fikk også 6 egg på frys,men de sa ikke noe om hvordan de så ut da.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! Da satser vi på St.Olav...Fikk forresten svar fra klinikken denne uka om at det blir IVF i løpet av våren, og våren er jo straks her.-)

Vårt store håp er at det ordner seg på egen hånd innen vi rekker å starte...Hadde jo vært spart for så mye da, men det er vel som å tro på julenissen det også.

Lykke til dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...