inovember Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Har siden i går veldig lite melk i ene puppen. Merker hun bare suger i par minutter, så blir hun fortvila. Gir da fra andre puppen, og da blir hun fornøyd. Hjelp! hvordan får jeg mer melk i puppen? hva kan være galt? Pumpet meg en time etter, kom nesten ingenting...trenger sårt råd.
trollet66 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det er ikke uvanig å ha en pupp med mye melk og en med mindre. Fenomenet blir lett forstreket av at baby gjerne favoriserere den puppen med mest melk. alltid legg til den minste puppen først, la den bli tømt helt først, før du tilbyr den andre. alernativt kan du i tillegg pumpe deg tom noen ganger til dagen etter at baby er god og mett.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 kan også pumpe den med minst samtidig som babyen dier på 'favoritten'. dobbelpuming/amming øker produksjonen. jeg får det til noen ganger, men da bør jr være rolig. støtt godt med puter og prøv. er veldig knotete i begynnelsen, men blir lettere etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå