Neverstill Skrevet 21. januar 2008 #1 Del Skrevet 21. januar 2008 hei har selv en sønn som er født i april 07, vi får ikke bhg plass enda, så jeg har derfor bestemt meg for å være hjemme med han å vente på hovedopptaket som er til høsten. er jo ikke sikkert at vi får da heller og da skal jeg i tilfelle fortsette å være hjemme. så fra den 7 april har jeg da plass til 1 barn hjemme hos meg, det hadde vært fint om de var omtrent på samme alder,så de får litt glede av hverandre. -er utdannet aktivitør m/fagbrev(på lik linje med miljøarbeider) -jobbet tidligere som au pair -jobber til vanlig med autister/psykisk utviklingshemmede -ikke røyker -ikke husdyr vi har nettopp flyttet til stabekk/lysaker i et lite koselig rekkehus med en liten hageflekk. jeg vil være tilgjengelig alle ukedager. ferie i sommer kan vi bli enige om noe som passer alle:) 5000 pr mnd ink. mat. mvh Cecilie mail: [email protected] tlf: 95851445 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136609876-nedre-stabekklysaker-ledig-dagmamma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå