Gå til innhold

Noen andre som har det som meg?


babysyk venter nr 2 <3

Anbefalte innlegg

Hei..testet positivt på fredag er 4+3 og både jeg om min samboer er kjempeglade,men har vel ikke helt gått opp for oss..litt av grunnen til at jeg ikke helt fatter at jeg er gravid er at jeg har i grunnen ingen syptomer..bortsett fra litt ømme pupper ( og det har det vært i halvannen uke) og at jeg har hatt en del stikkinger nederst i magen..er det normalt å ikke kjenne syptomer såpass tidlig og er det eventuelt er dårlig tegn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er igrunnen normal :-) Så tror ikke du skal bekymre deg!

 

Noen har symptomer før mensen skulle vært der, andre merker ikke noe før magen er stor.

 

Velkommen inn og gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme selv. Jeg har noen dager en del vondt i magen, kjennes ut som dagen før mensen omtrent. Var kvalm noen dager før helga, nå er jeg kun kvalm om jeg er sulten.

Puppene vet jeg egentlig ikke fordi jeg ammer sønnen min fortsatt.

Tenker mye på at det kan være noe galt...

For lite letg syns jeg, og det er vanskelig å fatte at vi skal ha en til.

Men jeg er etter siste mens 5+2 i dag, men tror ikke jeg er mer enn 4+4 i dag. Kan være derfor, og kan være det kommer sterkere og sterkere tegn utover uka, mye som skjer hver eneste dag fremover nå :)

 

Sist måtte jeg ligge i 14dager, men det kan være det var noe seinere. Og håper bare alt er bra og jeg slipper den intense kvalmen til uke 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer!!! :)

 

Vi er vel stort sett kommet like langt i svangerskapet vi.. . :)

 

Jeg har ingen symptomer. Bare vent, symptomene blir nok mere framtredende etter hvert skal du se...

 

Det er veldig individuelt. Noen får jo symptomer leeenge før graviditetstesten slår ut, og noen får disse senere, og noen går jo faktisk hele svangerskapet nesten uten symptomer.

Alt er like normalt...

 

Nå skal vi nyte tiden før kvalmen, trettheten og div setter inn (grøss og gru).... :)))))

 

Lykke til!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har nok rett lofotjenta; burde nok være glad jeg ikke er kvalm og altfor trøtt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jeg er 13+1 i dag, og jeg kjenner meg ennå ikke gravid... Så det er helt normalt!! Bare slapp av og nyt det faktum at du kan gå gjennom svangerskapet uten de store plagene! :)

 

Og stikninger/murringer i livmoren er også heelt vanlig.

 

Lykke til og gratulerer forresten! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tuden takk for gratulasjoner, råd og oppmuntringer:) er mye mer beroliget nå:) hjelper å høre at andre har hatt den likt som meg..er nesten så jeg har lyst til å ta en test til,bare for å se det blått på hvitt igjen:) selv om jeg tok 2 tester på fredag (og nr 2 var ikke moregnurin engang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...