*En rosa og en blå* Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 De siste mnd'ene så har jeg nyst mye mer enn vanlig (hvertfall 4-6 ganger pr dag) Det er så jeg har begynt å lure på om jeg er allergisk mot noe, men så leste jeg et annet innlegg om nysing her på 2. tri-debatten. Kan det være pga graviditeten? Er det flere som opplever å nyse mer nå?? (';')
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Har lurt på det samme! Jeg nyser også mye mer.. begynte ganske tidlig i sv.skapet, og det pågår ennå.. ca 4-6 ganger pr dag her også. Kan det være pga mer følsomme/ømfintlige slimhinner kanskje?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 åååja.. nyser av masse..aldri nysi no særlig før men nyser skikkelig. Har vondt i ribbeina også så det er sykt ubehagelig:(
Mammamia77 Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Mye nysing her også og når jeg først starter å nyse kommer det flere etter hverandre. Vært slik siden jeg var noen få uker på vei, er nå 19 uker på vei. Har også lurt på om jeg var alergisk mot noe, men tok allergitest før jeg ble gravid og den ga ikke utslag på noe.
eple3 Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Som gravide har vi iallfall mer hovne / ømme slimhinner, og blir lettere tett i nesa (særlig om natten har jeg begynt å erfare) - kanskje det er en sammenheng her?.. Jeg bøyer ned / fram når jeg nyser og hoster eller holder meg på magen - gjør ikke så vondt i magen da syns jeg En liten digresjon - min bestemor har "høysnue" om sommeren som hun fortsatt kaller det - vi talte da vi var små - rekorden hennes var 23 på strake armen.. hihi.. : D Tenk det hadde gjort vondt nå da..samt skummelt med den svake lukkemuskelaturen som har tatt ferie..
*En rosa og en blå* Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 Hehe... jaja, det var jo godt å vite at det ikke er kun meg som har det slik! :-D Og nå skjønner jeg hvorfor jeg har vært så tett i nesen den siste mnd'en også. Jøss - mye rart som skjer med kroppen nå i svangerskapet altså! ;-D
tayni Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 jeg også må si meg enig her. er kjempe tett i nesa. klarer nesten ikke puste noen ganger. og nyser, ja! nyser hele tiden. mye mer enn 4 til 6 ganger. jeg også bøyer meg frem og holder på magen. noen ganger føles det ut som om jeg skal presse ut ungen :-)
Lille Luna Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Skriver under på denne. Å, det er så godt å lese her inne og finne ut at man ikke er den eneste som har rare plager!;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå