Gå til innhold

Noen med flere ringer på fingrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en frierring og en forlovelsesring.

Er så usikker på om jeg skal ha dem begge på samme fing?

De passer begge på ringefingeren. Men det å sette en ring på hver hånd vil vel se teit ut?

Hmmm.....kanskje jeg bør finne meg en tredje ring....

Hvordan har dere det?

Skrevet

Jeg kommer til å bære min frierring/forlovelsesring sammen med gifteringen på samme finger. Jeg har en type eksem som slår ut på hendene i blant som gjør at jeg kommer til å måte bære ringene noen ganger på venstre og noen ganger på høyre hånd.

I blant blir det så ille at jeg ikke kan ha noen ringer på, men da kommer jeg til å bære et pent smykke med min kommende manns forbokstav rundt halsen. Det har jeg begynt med allerede de dagene jeg ikke kan ha forlovelsesringen på.

Poenget er: alt er lov ...bare finn det som passer for deg :-)

Lykke til

Skrevet

Jeg har foreløpig bare en forlovelsesring - en diamantring. Når vi gifter oss skal vi begge ha vanllige glatte gifteringer i samme farge og stil som forlovelsesringen - den skal jeg ha sammen med forlovelsesringen - dvs gifteringen "under" diamantringen - som er flat på sidene, så de passer sammen...hmmmm...lurte på om noen skjønte det? ;o)

Skrevet

Jeg har bare én ring selv, men venninnen min har tre på samme finger - to giferinger (de ville ha en i hvitt gull og en i gult gull), samt forlovelsesringen. Bare tull spør du meg, men har man lyst har man lov :-) Tror det er helt vanlig å ha gifte- og forlovelsesringen på samme hånd.

Skrevet

Hei!! Vi satte forlovelsesringene på venstre hånd da vi giftet oss, og har gifteringene på høyre. Fungerer greit her i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...