Gå til innhold

Noen fra Stavanger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjekkt med ultralyd:) Fint og se den lille og at alt er vel der inne;) Min lå og å vinket til meg sist;) Har og så smått begynt å se på vogner, men kommer ikke til å kjøpe noe før i mai... bare for å være på den sikre siden.. men det går jo ann og bestille i butikken og så bare avbestiller en om det skulle gå noe gale. og om alt er vel så henter en den for deg når du er på sykehuset:) så er alt klart når du kommer hjem;)

Tror heller ikke jeg kjøper noe før april/mai. Det var et lurt tips å bestille ja! Har ikke tenkt på det, så kanskje jeg gjør det:) Vil helst ha helt ny vogn siden det er vår første:) Ellers arver vi en del og det er veldig greit! Hadde blitt ganske dyrt om man skulle kjøpt alt nytt.

Har vært å sett litt på vogner :) er jo så mye å velge mellom og utrolig mange forskjellige vogn typer. Men tror nok d blir en kombi vogn. Kommer nok heller ikke til å kjøpe før i april/mai. Er jo januar salg nå. Men har hørt rykter om at iallefall Barnas Hus el hva det heter det ute på forus/living pleier å ha salg igjen april/ mai. Vil også ha helt ny vogn nå siden det er den første. Gleder mg som en unge til å kjøpe inn utstyr :D kjenner d brenner i fingrene hver gang jeg går forbi noe baby utstyr ;P

Jeg vil og ha ny vogn, det er liksom det som er litt av sjarmen og gå rundt og titte, og det er vel og det utstyret som faktisk andre ser;) og så sparer vi heller litt inn på annet utstyr. Men må innrømme at jeg er litt heldig da siden jeg får min vogn av mor:D Vi var idag og så litt rundt om, det er masse kjekkt å velge mellom, så jeg gleder meg masse til vi skal kjøpe:D Skal lage en kose dag sammen med mor. Vi kommer til å bestille i butikken og så henter de den når vi er på sykehuset:) Håper at de har salg ved living i april/mai, det er de som har mest og velge mellom:D

Annonse

formen er fin den nå, har nettopp vært på legevakten da jeg har litt smerter øverst i magen, men de mente det kom av at jeg er kvalm, oppkast/sure oppstøt. .. men babyen hadde det veldig fint:) hadde 150slag i min:) så det er det viktigste:D

Jeg har vært og sett på vogner i helgen som sagt.. jeg har veldig lyst på den på den til Stokke, den er så tøff.. men den er litt dyr og får da dårlig samvittihet ovenfor mor og de som skal betale;) Men vi kan jo kanskje legge litt til selv.. har lyst på en fin vogn, og så sparer jeg det heller inn på andre ekstra utstyr som vippe stol, lekegrind (om vi må ha det da..) osv. Hvordan går det med det med deg da?

ser og at det er kommet inn en til som er like langt som oss, velkommen;) kanskje vi alle møtes på føden.. hadde vært kjekkt:D

Okei :) d var godt å høre! Viktigeste er at barnet har d bra!med meg ganske fint nå. Hadde noen fæle første mnd men nå begynner d å komme sg :) Er ute i praksis nå så d kjennes...:/ blir litt ekstra sliten... men skal ikke klage :)

Vet ikke helt hvordan den Stokke vogna ser ut. har egentlig aldri hørt om d merke. Tror d blir en Simo kombi vogn på mg :) Ja tenk om alle hadde møts på føden. d hadde vært noe d ;)

Stokke vognen er den som har en lang skrå stang og som du kan skifte ut bag, tralle og bruke som spisestol.. men jeg leste at julene ikke var helt sikre.. så jeg er litt usikker nå... kanskje det blir simo på meg og;) Ser når tiden nermer seg ja:)

Er du i praksis? høres kjekkt ut, jeg er sykemeldt fortiden frem til torsdag foreløpig så får vi se.. ringte jordmora idag og fikk komme i morgen kl 8:30 og så håper jeg bare at hun har noen tips til meg hvordan jeg kanskje kan få lettet trykket i mot bekkenet.. er litt ubehagelig... så skal jeg og bare nyte tiden:D Det er jo litt kjekkt å vite at det lever en liten person inni deg:D hehe... leste at hun ene skrev at hun hadde fått en huleboer, og det synes jeg var midt i blinken;) hehe

ska si :) litt av en vogn... har ikke hørt lignende :)men om dn kanskje ikke er helt trygg er d jo ikke noe særlig...

Ja er i praksis :) utdanner mg som førskolelærer på UIS. ganske kjekt :) mn dumt at jg ikke liker mg på praksisplassen :( sa til veilederen min der at jeg var gravid i dag. Og hun hadde dn innstillningen som var: hvorfor f... jeg gadda å si d liksom...! kjente d kokte inni mg da!

Ja kan godt vær hun har noen gode tips :) har du bekkenløsning??? At d er kjekt å tenke på dn lille inni dg ja :) kan nesten ikke vente til den kommer!! huleboer passte bra ja :) hehe!

hun sa hva?? det er jo helt respektløst! Det forklarer jo kanskje hvorfor du ikke kan være med sykebarn og at du kanskje blir ltt trøtt, det har de plikt til å ta hensyn til!! Jeg hadde klagd til skoleledelsen, det går ikke ann.. Er det rart at vi gravide er redde for jobbene våre.. ååå jeg kjenner at det koker..

Jeg er heldig og har en veldig forståelsesfull arbeidsgiver, iallefall manageren.. hun sier at det er jeg som må kjenne på kroppen og at hun forstår at jeg må ta vare på babyen, men hun er jo kvinne da;) tror ikke manfolkene er like forståelsesfulle...

Ja jeg synes den vognen er bare helt kul, men må sjekke litt hvordan det går med hjulene, om det er noe de har rettet opp;) har de det så kommer jeg til å kjøpe den;)

jeg går forresten og på uis, men har nå bestemt meg for at jeg må kutte de to fagene jeg tar i dette halvåret, klarer det ikke nå siden det er så mye styr med graviditeten... men lovet meg selv å ta det opp igjen til høsten;)

vet du jeg tenkte faktisk ikke på det før idag at det kan være bekkenløsning.. har liksom ikke falt meg inn.. jeg håper at det ikke er det.. for det har jeg hørt blir bare verre og verre, og jeg er jo bare 14+3.. off og off. jaja.. skal vel overleve det og om bare den lille har det bra:) har begynt å nynne litt for den;) hehe.. hørte at det skulle være bra for den lille:D

Annonse

Ja var jo derfor jeg sa d.. Er ikke akuratt alt du skal gjøre når du er gravid. Men men! Ja heldivis er d noen som forstår. Jobber i en bhg utenom også og der er de så forståelsefulle som bare d :)

Får håpe vognen er bedret da sånn at du kan ha den :) virket jo veldig praktisk iallefall :)

Du går på uis du og altså :) hva studerer du der ? Får håpe d ikke er bekkenløsning du har iallefall!! skal krysse fingrene for deg at d ikke er d! fæle greier :/ Har du vært hos jordmor nå? Isåfall hvordan gikk det? :)

Nynner litt jeg også for den lille og stryker på magen :) Selv om ikke barnet kan høre enda så kan det jo føle deg og høre d som skjer nede i magen:)

hei, jeg har hatt besøk så jeg var litt sen inn idag;)

så godt det er noen som forstår deg.. hun dama som er veiledningen din burde få seg det spark bak!!

Ja jeg går påå uis;) Går på samfunnsfag og personal ledelse. I fjord tok jeg hele første året samtidig som jeg jobber fulltid, men dette skoleåret har jeg bare tatt et fagførste halvår og nå dette skulle jeg ta to, men må si det fra meg da jeg ikke er helt som jeg skal være.. men skal fortsette når alt har gått bra og den lille er kommet ut;) hehe..

Var hos jordmoren idag ja, hun kunne fastslå at det ikke var bekkenløsning, men kanskje en livmor som helte bakover, at det er det at jeg får trykk,,, jeg vet ikke jeg.. men jeg håper det er det for da vil det gå over når livmoren har satt seg på plass så da håper vi at det er det;)

Jeg nynner og snakker til den lille jeg.. gjør ikke noe om den ikke hører det, jeg tror at den fornemmer det;) hehe.. liker iallefall tanken på det.. synes det er litt av kosen;)

hvordan går det ellers med deg da?

Tenkte kanskje på at vi bør lage en egen chatt..her kan jo alle lese alle.. og det blir kanskje kjedelig for dem og lese en samtale mellom oss? ;) hehe

heihei!!

så kjekkt at det er flere av oss, jeg bor selv på Gausil jeg, så det er ikke så langt fra Sandes (vel, det kommer jo litt ann på hvor i sandnes du flytter;) )

Jeg er 28 og 14+5 idag:) og har termin 27 juli.. gleder meg over hver dag som går og alt står bra til med den lille;)

Hehe :) ja kanskje litt kjedelig for andre å lese om oss, oss, oss :) Så kanskje d hadde vært en ide :) Vett ikke hvordan man gjør d. men du virker mer erfaren enn mg på d område så kanksje du vet ? :)

Så godt å høre at d ikke er bekkenløsning du har :D tipper d var en lettelse ja! Med meg går det bare fint. nesten for fint :) savner nesten symtomene. Selv om jeg burde vært super glad for at de er borte. Er jo d i grunn også da :) Ellers så vokser vel magen pitte litt. mn er vel mest luft og slikt enda tenker jeg og ikke så mye barnet som tar plass :) størst om kveldene da. Så forandrer seg hele tiden :) gleder mg til å få skikkelig gravid mage. Ikke lagt på meg noe enda. så kan enda gå i alle klær. men synes det er litt ubehagelig når det er litt stramt så holder meg til joggeklær. for noe mamma klær har jg ikke gått til innkjøp av enda. Tenkte å vente til det kommer litt skikkelig mage :) men må jo ha litt så jg slepper å gå rundt som en slask. Hehe! Hvordan er det med deg? Vokser magen ? :)

jeg vet ikke så bare at det er en mailboks på brukeren her inne;) skal prøve den så kan du jo se om du får noe;)

magen min har vel egentlig ikke vokst noe, jeg var jo litt god og rund fra før;) Jeg har gått ned 4,5kg, men klarer ikke å gå i buksene mine... så jeg går og rundt i jogge klær, men så har jeg gått til innkjøp av kjoler og tights (ikke gravid klær) Kan gå med dem til vanlig og:) Dagens mote er jo helt topp for oss i denne mellom tiden;) Jeg gleder meg til magen min vokser ut og ja.. har lyst på den lille kulen:) hehe.. men jeg later som den magen jeg har nå er gravidmage, den ligner iallefall;)

I morgen skal jeg til legen.. spent på hva han sier.. off.. føler jeg går masse nå.. jaja.. det går seg nok til:)

Hei ,jeg er også fra stavangerområdet og har termin 29.juli. Var på en tidlig ultralyd og alt var fint. Sist jeg var gravid hadde vi fra Stavanger en egen nett-gruppe som jeg tror ble opprettet på yahoo.com.Da blir det bare en intern gruppe der alle meldingene fra de i gruppa kommer inn på alles mail. Vi hadde alle termin rundt samme tidspunktet og vi møttes ofte. Det hadde kanskje vært en ide? men jeg er ikke så god med pc og vet ikke hvordan det gjøres. Men kan jo være noen andre flinke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...