Gå til innhold

skjønner ikke dette!

Vannmann-86*med-liten-Emil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg studerer nå fulltid og har ingen betydelig jobb ved siden av studiet. Studerer i tillegg et etårs-studium som er avsluttet til sommeren, men tenkte jeg skulle søke på et annet studie til neste høst. Far er deltidsstudent nå, og deltidsansatt. Han skal studere fulltid til høsten, og da jobbe litt ekstra ved siden av.

MEN, jeg skal visst ut i permisjon i begynnelsen av juli, altså før jeg får vite om jeg kommer inn eller ikke. Har da tenkt å søke tidlig (1.mars), slik at jeg får vite det før.

Nå kommer jeg til poenget. Må jeg da gå helt fra permisjonen til skolen begynner på igjen 18aug uten penger? det går jo bare ikke. Noen som kan forklare meg hva som skjer? Hva vil jeg få da? Og dersom jeg skulle stryke til sommeren, vil jeg kun får engangstønad ol?? Skjøner ikke hvorfor dette ikke kan stå svart på hvitt noen plass..Men uansett..Noen som kan være så vennlig å forklare meg prosessen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter slik jeg har forstått det vil du få stipend i sommerferien og hvis du skal på skole til høsten. For jeg er i samme situasjon bare at jeg er 98% sikker på at jeg er videre :) Ring lånekassen å hør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...